Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

NICOLE SCHERZINGER: Jag gjorde One Direction

2013-01-22

När Nicole pratade med Fabulous Magazine, berättar hon om hur det var hennes idé att sätta ihop killarna till ett band efter deras auditions. 
 
"Jag tänkte att, Wow, vilka killar!, Ingen av dom var tillräckligt stark i sig själv för att klara sig, men jag tänkte att de skulle vara en perfekt gupp. Tjejerna kommer vilja se dom tillsammans", sa hon till tidningen.
 
 
"Och kolla hur det har gått för dom nu. Jag är bara ledsen över att jag inte är en del av det. Simon Cowell verkar ha glömt att jag hjälpte till att sätta ihop dom, eller så försöker han glömma det," Fortsatte hon.
 
via


Postat av Vilma

Hon låter som en bitter tjej som försöker hamna i strålkastarljuset och försöker ta åt sig äran för att ha skapat världens störtsa pojkband.. XD

Datum: 2013-01-23 | Tid: 16:06:56
Postat av Lena

Vadå ''försöker ta åt sig äran för att ha skapat världens största pojkband''? Det var ju hon? Utan Nicole skulle One Direction inte funnits idag.

Datum: 2013-01-24 | Tid: 23:35:12

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?