Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall har ny profilbild på twitter

2013-02-13

 
 


Postat av Moa Lundström - Noveller

Hej! Ni har en riktigt bra blogg! Alltid intressanta inlägg :) Tänkte fråga om ni skulle vilja kolla in och läsa min novell jag håller på att skriva? Har börjat på en ny och har en sen innan så skulle betyda mycket om ni ville kolla in och kanske lämna en kommentar? Vet inte om ni läser novellbloggar men om ni gör så skulle det betyda mycket!

Kram!

Datum: 2013-02-13 | Tid: 20:11:49
Blogg: http://onedwriting.blogg.se/
Postat av elin

Jag har bara en fråga, jag har läst på lite olika ställen och sett bilder från en video Taylor swift har där hon "gör narr" av Harry... Undrade bara om ni vet något mer om detta eller vad det är för video? (:

Datum: 2013-02-13 | Tid: 21:39:48
Postat av Hilda

Hej, kan inte ni göra nått inlägg där man kan kommentera var man ska sitta på konserten? :) skulle va kul eftersom jag sitter själv, så kanske någon sitter nära! ;)

Datum: 2013-02-13 | Tid: 21:44:37
Blogg: http://hildassvensson.blogg.se
Postat av Andrea

Elin, det är när hon öppnar "Grammy's" och hon sjunger "I Knew Tou We're a Trouble" eller vad den heter, då använder hon brittisk dialekt, vet inte direkt vart man kan hitta den videon :/

FY VAD HET MIN NIALLER ÄR ! <3

Datum: 2013-02-13 | Tid: 21:45:45
Postat av Tea

Nialler <3

Datum: 2013-02-14 | Tid: 16:55:53
Blogg: http://tealeea.bloggo.nu

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?