Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

FRIDA tidningen skriver på Facebook

2013-02-12

Nu har även tidningen FRIDA en tävling där man kan vinna att få komma in i 1D world före öppning. Detta skriver dem på Facebook:
Tävling för alla directioners! One Direction öppnar butiken 1D World i Stockholm – Europas första. Nu har du chansen att bli den första som får shoppa i butiken när den kommer till Stockholm den 23 februari. Utan trängsel får du tillgång ti...ll VIP-shopping av T-shirts, posters, mobilskal, kepsar, kalendrar, pappersfigurer av bandmedlemmarna i naturlig storlek och mycket mer! Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att skicka ett mejl med ditt namn, ålder, adress och telefonnummer till [email protected] och berätta varför du borde få vinna. Skriv "1D world" i ämnesraden. Vi kommer att dra sex vinnare som får ta med sig varsin vän. Senast den 20 februari behöver vi ditt bidrag. Lycka till! /FRIDA-redaktionen OBS! Tävlingen gör i samarbete med Sony Music och NRJ. Vinnaren får själv betala eventuell resa till Stockholm samt övernattning.
 


Postat av Lisa

Alltså jag vill dit så sjukt mycket, men jag har ingenstans att bo och så måste jag betala för flyg/tåg :(

Datum: 2013-02-12 | Tid: 17:05:35
Blogg: http://lgfoto.blogg.se
Postat av Johanna

Jag förstår inte riktigt.. Det står "Vinnaren får själv betala eventuell resa till Stockholm samt övernattning." Betyder det att man bara kan plocka hur mycket som helst och inne i butiken och behöver inte betala för det då?

Datum: 2013-02-12 | Tid: 17:33:57
Postat av Cajsa

om man vinner ska man själv betala det i butiken eller är det bara resan dit/ hem och övernattning? :)

Datum: 2013-02-12 | Tid: 18:05:00
Blogg: http://cajsaaamodt.blogg.se
Postat av tilda

^ är det man själv som betalar det man vill ha i 1D world? skulle va jätte snällt ifall ni kunde svara:)

Datum: 2013-02-12 | Tid: 18:49:10
Postat av Katarina

jag vill så himla mycket se dem. jag älskar alla deras låtar. jag har en sjukdom som heter epilepsi och det gör att jag inte kan göra lika mycket som andra kan

Datum: 2013-04-27 | Tid: 18:11:03
Postat av Wilma

Jag vill dit för min mamma lovar och lovar men det händer aldrig och jag vill verkligen dit för annars kommer ja inte komma dit

Datum: 2014-02-07 | Tid: 20:43:31
Postat av Wilma

Jag vill dit för min mamma lovar och lovar men det händer aldrig och jag vill verkligen dit för annars kommer ja inte komma dit

Datum: 2014-02-07 | Tid: 20:44:15

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?