Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Utdrag från en tidning

2013-12-28

 
 


Postat av Julia

Hej! Läs gärna min nya blogg! Kommer skriva tips om allt möjligt samt bara skriva om min vardag. Har inte skrivit så mycket än eftersom bloggen är ny men från och med 1 januari så kommer jag blogga seriöst. Kommentera gärna tips på min blogg vad ni vill att jag ska blogga om.

http://jlc.blogg.se

Datum: 2013-12-28 | Tid: 17:48:06
Postat av My

Jag har åkt The incredeblie Hulk i Universal Studios och den va jätterolig, men man fick faktiskt lite ont i huvudet...

Datum: 2013-12-30 | Tid: 21:39:28

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?