Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

BSE live på America's got talent

2013-08-29

 
 


Postat av GossipGuy.se

Se hur supermodellen Naomi Campbell ser ut helt naken!!!! Detta och otroligt mycket mer finner ni endast på GossipGuy.se

Datum: 2013-08-29 | Tid: 14:10:19
Postat av Cecilia

Hej! Eftersom Liam fyller år idag så fixade jag och mina kompisar så att hela sergels biosalong i Stockholm sjöng Happy Birthday till honom, och vi undrar och ni skulle kunna sprida videon så Liam får se den, det skulle vara jätte snällt :) x Länk till videon >>>
http://www.youtube.com/watch?v=O38YJunf2eM

Datum: 2013-08-29 | Tid: 14:34:44
Blogg: http://www.youtube.com/watch?v=O38YJunf2eM
Postat av Jasmin

Hej! :)

Kan nån av er på bloggen göra ett inlägg om detta

Detta är för personer som inte har nån att gå med på This Is Us.
Jag (Jasmin) och en annan tjej (Ida) tycker att folk som inte har nån att gå med på This is us kan gå med varandra eftersom att de skulle ju inte vara så himmla kul att gå ensam. Jag och Ida (känner ej varanadra) har ingen att gå med och vi tänkte att det skulle vara kul om fler ville följa med. Så om nån är intresserad att gå med oss så kan ni kika någon av oss.

Min kik: jaaaassssssmmmiin
(4a (6s) (3m) (2i)

Idas kik: Ida_harmin

Obs. Man ska bo i stockholm. elr ja... Ni fattar

Det skulle vara JÄTTE snällt om ni på bloggen kunde göra ett inlägg om detta.

Tack :)

Datum: 2013-08-29 | Tid: 20:59:05

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?