Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

VINNARNA ÄR...

2013-04-29

Kul att så många ville vara med och tävla om smyckerna! Vi har läst igenom alla mail som kommit in och här har ni de slutgiltiga vinnarna. Stor tack till alla som var med och tävlade!
 
Vinnarna:
1. Rosa/vita armband: Sofia Öhman
2. Svart/vita armband: Julia Achi
3. I <3 armband: Emilia Halenius
4. One Direction-loggan armband: Linn Andersson Bergman
5. Halsband: Saga Gimerus
 
Grattis till er!
Vi har kontaktat er, så ta en titt i eran mail och skicka eran adress till oss så ni kan få era vinster hemskickade :)
Och glöm inte att vi fortfarande har en tävling som är igång fram till 1 maj!
 
 
 
 


Postat av Anonym

Bara svenska vinnare.. kommer aldrig få nåt i mitt liv för invandrarbakgrunden.. :'(

Datum: 2013-04-30 | Tid: 00:25:54
Postat av Anonym

kan inte tycka att achi eller gimerus är som svensson eller persson så krydda inte anonym. funnits folk med utländska namn också

/ utländsk tjej

Datum: 2013-04-30 | Tid: 00:47:22
Postat av Inga-Linn

Det vore en superbra fördelsedagspresent om vann den som avsutas den 1 maj (fyller år den 2), haha!;]

Datum: 2013-04-30 | Tid: 00:52:22
Blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av Anonym

det var någon som ringde dolt nummer till mig, ja det har hänt några gånger under 2 veckor, vid halv 8 typ, hörde inte, hade inte ljudet på. tänk om det var tävlingen, 1D tävlingen och sa att jag hade vunnit. här är tävlingsreglerna: http://www.tv3.se/t%C3%A4vlingsregler-one-direction vad menar dom? kram! xxx så om man vinner hör dom av sig imorgon då? :) håller tävlingen till och med idag dÅ?snälla måste får ett svar

Datum: 2013-04-30 | Tid: 09:56:23
Postat av Anonym

nu på mogronen ringde dom mig xx

Datum: 2013-04-30 | Tid: 09:57:05
Postat av Anonym

BARA SVENSKA TJEJER JAG SOM HOPPADES MEN NEJ KMR ALLDRIG FÅ NÅTT MED MIN INVANDRARBAKGRUND O NI FÅR MIG ATT KÄNNA MIG KRÄNKT!!

Datum: 2013-04-30 | Tid: 13:06:54
Postat av Anonym

Aså det är bara svenskarna som vinner det är alltid svenskerna och dem sig att dem lottar verkligen jaja omg jag blir så jävla arg dem tar aldrigt invandrare för att dem har inte svensk namn och efter nam omg

Datum: 2013-04-30 | Tid: 14:37:43
Postat av Anonym

Måste man ha Svens namn eller jag har lusta att anmäla den här bloggen idioter

Datum: 2013-04-30 | Tid: 14:39:45
Postat av Anonym

Bara svenskerna vinner alltid svensk namn och efter namn omg

Datum: 2013-04-30 | Tid: 14:41:54
Postat av Anonym

Snälla kan inte också invandrare vinna eller

Datum: 2013-04-30 | Tid: 14:42:35
Postat av Julia

tack så SJUKT mycket!! :D och till alla er som säger att det bara är svenskar som vinner: tycker ni mitt efternamn låter svenskt eller? nej precis, det är det inte. jag är halvlibanes! så sluta med det där.

Datum: 2013-04-30 | Tid: 15:52:46
Postat av Ebba

Till Anonym: känner du dig kränkt? På riktigt? Det är väl ingen skillnad mellan dig och resten av oss andra som förlorat? Säkert flera av dem som vunnit är invandrare eller har säkert en förälder som kommer från något annat land, det kan ju inte du veta om alla är svenskar. Vi som inte vann, vi har inte vunnit och det får vi acceptera. Punkt. Spelar ingen roll var man kommer ifrån, alla är vi ändå lika. Du kanske vinner nästa gång? Vem vet.

Datum: 2013-04-30 | Tid: 17:58:35
Postat av Ebba

Så alla borde bara vara glada nu över att dem ens gör tävlingar för oss! Alla har en chans, man kanske inte vinner, men man har ändå en chans. Det spelar ingen roll vilket ursprung man har, vem man är eller hur man ser ut och även om ägarna av bloggen skulle vilja ge saker till ALLA sina läsare, så går inte det. Så håll utkik efter nya tävlingar så kanske det går bättre nästa gång.

Datum: 2013-04-30 | Tid: 18:02:42
Postat av ImSoAwesomeLike

halloj! Ni svara aldrig på min fråga!
Var kan man köpa alla dessa armbanden?(:
dem är super fin fina!
kram xx.

Svar: Ebay UK! :)
OneDirectionSwe

Datum: 2013-04-30 | Tid: 19:56:52
Postat av Ebba

Tjenamors!
Skulle ni snälla kunna svara på min fråga?
Jag undrar om ni vet vilken dag 1D kommer till Sverige och vart de ska bo? Ni får gärna skriva det på bloggen!

Datum: 2013-04-30 | Tid: 22:31:30
Postat av Inte svensk nog för att skriva namn

Till kära Ebba: har du någonsin sett en tävling någonstans där vinnaren heter Ahmed Mohammed Ali? Nää, tror inte det. Sla vi ta ett exempel? Postkodlotteriet, har en invandrare någonsinvunnit? Jag bor i en förort med typ 99% invandrare, vi är flera som prenumenerar på postlodslotteriet men aldrog vinner vi heller. Alltid svensson och johansson osv som vinner. Här också, överallt. INGEN tar invandrare. Kanske ni tycker att våra efternamn är för svåra att komma ihåg och skriva? Vi får se om någon invandrare någonsin vinner.. DÅ kan du säga att vi har fel. Du skulle förstå oss om du också hade invandrar bakgrund.

Datum: 2013-04-30 | Tid: 23:53:46
Postat av Anonym

INTE SVENSK NOG FÖR ATT SKRIVA NAMN:jag vann en tävling o jag är utländsk så det är nt därför

Datum: 2013-05-01 | Tid: 11:37:36
Postat av Anonym

låttar ni lr hur väljer ni vinnarna

Datum: 2013-05-01 | Tid: 11:38:32
Postat av Ida

Kan ni ha fler tävlingar?<3

Datum: 2013-05-19 | Tid: 21:33:18

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?