Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Inspelning av 1D3D i London

2013-04-04

Någon av våra läsare som kanske ska till London i helgen på killarnas konsert? Ni kommer då ha turen att få vara med i killarnas film This Is Us som kommer spelas in idag och resten av helgen på konserterna!
 
 
 
Ägarna av bloggen (dvs. Frida, Julia & Amanda) kommer vara i London i helgen och närvara på fredagens konsert. Känner ni igen oss får ni gärna hojta till och komma fram och hälsa, haha! 
Under tiden kommer våra tre gästbloggare Sofi, Tanja och Sabina uppdatera er med det senaste om 1D! ;)
 


Postat av Inga-Linn

Betalar ni det själva eller får ni bidrag för att ni driver denna blogg?:)

Svar: Egna pengar! /Frida
OneDirectionSwe

Datum: 2013-04-04 | Tid: 20:24:55
Blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av Jennifer och Anna

Hej, kom och kolla in våran nya blogg.

Datum: 2013-04-04 | Tid: 21:09:28
Blogg: http://smaash.blogg.se
Postat av nattiz

Jag och min vän var där på konserten i tisdags och då spelade in!! Konserten var så underbar, bästa jag gjort i hela mitt liv!!! <3

Datum: 2013-04-04 | Tid: 21:28:37
Blogg: http://nattiwz.blogg.se
Postat av Derya

Hejhej! Jag hoppas ni läser detta :)

Har suttit och tänkt ganska länge nu om en grej. Kollade runt på youtube och hittade videon med " Belieber paraden " i Stockholm. Innan killarna kommer till Sverige skulle det vara roligt att ha Directioner parad på plattan! Jag skulle inte kunna fixa något sånt men om jag får hjälp så kanske skulle det kunna funka! :) Det är svårt men om vi sprider runt det här på Twitter, Facebook, Instagram osv.. ? :)

Min Instagram: @ddiirectioner
Twitter: @Kucuklg

Snälla läs den här kommentaren!! :)xxxx

Datum: 2013-04-04 | Tid: 22:32:14
Postat av Sara

Har någon av Frida, Julia & Amanda privatbloggar och vad heter dom i såna fall ? :)

Svar: De hittar du under fliken "om bloggen" :) /sabina
OneDirectionSwe

Datum: 2013-04-05 | Tid: 14:02:42
Postat av sofia

dom har filmat till filmen alla konserter denna vecka! Iallfallden i tisdags för den var jag på :D

Datum: 2013-04-05 | Tid: 18:28:52
Blogg: http://sofihani.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?