Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Från gårdagens konsert i Glasgow (12/4)

2013-04-13

    
 


Postat av Danserna - One Direction 8 Maj

Hej! Jag skulle verkligen behöva din hjälp att sprida en facebooksida som gäller one direction konserten i Maj. Det är lite sent nu och för att så många som möjligt ska få reda på detta ber jag dig skriva om sidan och länka så att det inte bara är några som gör danserna... Tack på förhand.

Postat av Anonym

Så här står det om Liam i den lilla boken: Liam erkänner att han var ihop med sitt ex när han föll för X-Factor-dansaren Danielle. - Jag gillar inte att vara singel. När jag träffade Danielle hade jag en flickvän. Vi gjorde slut inom fyra veckor var jag tillsammans med Danielle . Så jag var aldrig singel. Det säger Liam. Var han otrogen? :O i den nya frida-tidningen

Datum: 2013-04-13 | Tid: 18:41:13
Postat av Anonym

snälla svara på den frågan. är inte arg

Datum: 2013-04-13 | Tid: 19:16:43
Postat av Maja Angel

Vill barasäga att denna bloggen ÄGER!!!! Tack för att ni finns här!

Datum: 2013-04-13 | Tid: 22:09:49
Blogg: http://majaangelz.blogg.se
Postat av Elina

Hej! Jag har precis blivit blåst på 3 biljetter till konserten och misstänker att den här människan har och kommer att blåsa fler. Han heter Karl-Johan Wernberg, hans mail är [email protected], det vore jättebra om ni kunde skriva ett inlägg om detta så att fler inte råkar ut för samma sak! :)

Datum: 2013-04-13 | Tid: 22:27:20
Blogg: http://elinalong.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?