Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D3D bio postern

2013-04-16

Håll ögonen öppna om några månader, den här postern kommer vi kunna se i Sverige med! 


Postat av Matilda

Hej tjejer och grejor! ;)
Vi ska göra en fördjupning på engelskan och självklart har jag valt att skriva om one direction. Haha.
Skulle då behöva er hjälp, ni får gärna länka lite grymma engelska sidor om de eller texter om de (hittar bara gammalt skvaller på google) så jag har mer grejer att skriva om än allt det klassiska som grunden från deras karriär.. Allt det kan jag utantill, finns det inget ni kan tipsa om som jag kan göra en fördjupning om? Och så sagt, där jag hämtar faktan ska det helst vara en engelsk sida!
Kram, helt underbart tacksam för svar ;)

Datum: 2013-04-16 | Tid: 12:57:38
Blogg: http://matildasavelind.blogg.se
Postat av Natalie

Hej! Tänkte ba säga att niall har nått 10 milj followers han oxå!!

Datum: 2013-04-16 | Tid: 14:00:18
Postat av Derya

Ermahgerddd, screAming

Datum: 2013-04-16 | Tid: 15:07:50
Postat av Mathilda Tomlinson

Jag kan inte vänta!! :) jag LÄNGTAR så sjukt J***a mycket!!!!! :) =)=)

Datum: 2013-04-18 | Tid: 08:43:01
Blogg: http://onedirectionsliv.bloggplatsen.se
Postat av Anonym

kommer det komma på sf bio????

Datum: 2013-04-18 | Tid: 11:04:13

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?