Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall och Justin stör grannarna

2012-09-13

-via sugarscape


BFF's Niall Horan och Justin Bieber må vara älskade av miljoner människor runt om i världen, men det finns några

som inte är deras största fans just nu.

 

Justin erkände att han och Niall 'p*ssed off' Nialls grannar när dom hade en jam session tidigt

in på morgontimmarna i onsdags morse hemma i Nialls lägenhet.

 

 



Postat av Anonym

va jag fattar inte

Datum: 2012-09-13 | Tid: 21:26:39
Postat av Emma

jag skulle bara blivit glad om jag hörde dom!!!

Datum: 2012-09-13 | Tid: 22:02:50
Blogg: http://emmandens.blogg.se
Postat av elsaaaa

HA EN FRÅGESTUND SNAART, LÄNGESEDAN NU JU

Datum: 2012-09-13 | Tid: 23:04:31
Postat av Anonym

HAHAHA jag vet inte varför men jag tyckte att det var roligt.. Känns härligt att killarna hänger med varandra :)

Datum: 2012-09-14 | Tid: 10:19:41

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?