Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Info.

2012-09-08

Jag vet att många av det inlägg jag nu lagt upp är gamla nyheter, men eftersom 
att det inte var så bra bloggning igår och idag så bestämde jag mig för att lägga upp dom ändå. 
Och sen också för er som har missat det här :) 
-------
Jag måste även be om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida! 
Jag började precis Gymnasiet och jag har redan en massa läxor som jag måste göra osv... 
så uppdateringen blir ganska låg.
Kanske valde en aning lite för krävande linje, men det ordnar sig! :) vi är ju trots allt 5 stycken bloggar,
som tur är!  
Men ni får ha det så bra och jag önskar er en god kväll/natt och 
en lugn och skön söndag i morgon! :) 




Postat av Anonym

Hoppas allt är bra 😜 håller tummarna för dig!!!

Datum: 2012-09-08 | Tid: 22:41:28
Postat av Izabella

Hur kan man bli gästbloggare? :)

Svar: Vi söker tyvärr ingen gästbloggare just nu men när vi gör det kommer vi lägga ut ett inlägg på bloggen! :)
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-09-13 | Tid: 21:27:55
Blogg: http://izabellasofia.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?