Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D advent calendars (Morrisons)

2012-09-03


OBS! 
För er som vill ha en 1D kalender så finns det att köpa på Punkt Shop (Hötorget, Stockholm). 
(dock har jag ingen aning om det finns flera Punkt Shop runtom i landet. Jag bor själv i Stockholm,
så jag vet, för jag har sett dom och två av mina vänner har själva en 1D kalender.)




Postat av dana

OMG kommer gå och köpa direkt.

Datum: 2012-09-03 | Tid: 17:17:15
Postat av dana

är det de här årets kalender eller 2013 års kalender?

Datum: 2012-09-03 | Tid: 17:22:47

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?