Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

SNEAK PEAK PÅ TEXTEN TILL "LITTLE THINGS"

2012-10-24

 


Postat av anna

(visste inte om jag skulle skriva kommentar eller blogresponse så skriver på båda nu)
HEJSAN! jag är en bloggläsare från Finland, och skulle behöva hjälp för att vinna den finska "bringmeto1D" tävlingen, och tänkte eftersom ni mest bara har svenska läsare gör det inget om ni skulle lägga upp till en finsk tävling om ni förstår? anyway, skulle betyda SÅ JÄKLA HIMLA MYCKET om ni ville hjälpa mig få chansen att åka till new york och träffa killarna! Här är bilden: http://www.sub.fi/onedirection/#e/5087dba5b22005.12744556 (det ända man behöver göra för att rösta är att trycka på "tykkää" som står ovanför bilden) TACK IGEN OM NI HJÄLPER MIG MED DETTA!

Datum: 2012-10-25 | Tid: 20:08:18
Blogg: http://bafama.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?