Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Live chat idag!

2012-10-30

Klockan 19:00 ikväll kommer killarna svara på alla frågor som skickats in av fans till 1DPostbox. Scott Mills
från BBC Radio 1 kommer närvara för att ställa frågorna till killarna men det kommer inte vara på Radio 1.
En Ustream länk kommer upp närmare till eventet. 
Länk till Ustream. (x)
 
 
 


Postat av Becca

Snälla hjälp mig! Jag och en kompis har bokat biljetter till konserten i maj via biljettshop.se (vilket kanske inte var så smart)
Vi beställde ståbiljetter men sedan såg jag på Friends arenas hemsida att det inte finns några sittplatser utan bara läktarplatser.

Tror du jag kommer få läktarplatser där ståplatserna borde varit eller kommer jag få några biljetter alls??

Jag vill beställa från ticnet för att kanske ha en liten chans att få biljetter om det nu är så att jag inte får några från biljettshop… Men jag vet inte

Vad ska jag göra!?

Svar: Hmm, vet inte riktigt vad jag ska säga.. Du får helt enkelt hoppas att du får biljetterna från biljettshop. Grejen är att biljettshop inte ens har biljetterna än, så det kan gå åt skogen, men oftast går det nog bra!
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-10-30 | Tid: 18:18:45
Postat av Becca

Oj menade att det inte fanns några ståplatser!!

Datum: 2012-10-30 | Tid: 18:19:59
Postat av hanna

funkar det ungefär dsom twitcam fast dom svarar på frågor?? vart ställer man frågor och är de bara att gå in på den länken så kan man kolla?? eler fattar inte :(

Datum: 2012-10-30 | Tid: 18:53:01
Postat av Anonym

länken funkar inte
varför???

Datum: 2012-10-30 | Tid: 19:06:56
Postat av .

Nu funkar länken för mig iallafall men det kommer stå att det inte finns någon ledig plats..det gjorde det hos mig :(

Datum: 2012-10-30 | Tid: 19:18:53
Postat av Julia

De funkar inte den bara laggar

Datum: 2012-10-30 | Tid: 19:27:14
Postat av ..

Hej kan ni lägga upp videon? Har sett den men vill se den igen för missa början..

Datum: 2012-10-30 | Tid: 20:08:50
Blogg: http://juliapalo.blogspot.com
Postat av Anonym

Läs min awesome novell? som handlar om one direction.. den handlar om allihopa på ngt sätt men mest Zayn :) Den är bäst lovar och lite annorlunda från andra. I know u wanna read it, c'mon people!

Datum: 2012-10-31 | Tid: 05:56:00
Blogg: http://nevergiveuponlove.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?