Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liam och Andy

2012-10-03

Här kan ni också se Liams nya frisyr.. Vad tycker ni?
 
 


Postat av Tina

NEJ FAN, hans förra frisyr var snyggare ';( <3

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:16:25
Blogg: http://www.tinasafapor.blogg.se
Postat av Sara

Sorry, gillar hans gamla bättre. Men älskar honom ändå! <3

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:41:45
Postat av Anonym

sorry liam... men din panna... not a good look!!

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:44:36
Postat av Tilde

Den gamla var snyggar och det är en isnket på hans tröja!:S

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:45:42
Blogg: http://mittlividag.blogg.se
Postat av Tess

Asså han är läskigt lik en jag känner på dom där bilderna! o.o

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:47:19
Postat av Klara

Han klippte sig för cancer.. <3

Datum: 2012-10-03 | Tid: 21:56:35
Postat av Sofia Eriksson

Tycker inte alls om hans frisyr, det är jätte gulligt att (om) han gjorde det för cancer men det är inte alls snyggt :(

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:01:18
Blogg: http://sofiaaeriksson.webblogg.se
Postat av Anonym

Ursäkta men de flesta kommentarerna här ovanför gjorde mig jävligt irriterad så måste få kommentera en sak. Att ni ens orkar bry er hur han ser ut? Att skriva "nej!! hans förra var mycket snyggare", vem bryr sig? Vad har hans utseende med deras musik och personlighet m.m att göra? Han är fortfarande samma goa otroliga kille på insidan och det är det som ni borde bry er om. Det var ju också så att han inte gjorde detta helt random för att han kände för det utan det var för att skänka pengar och stödja personer med cancer. Hur kan "fans" sitta och klaga på det? Fattar verkligen inte.

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:21:54
Postat av anonym nr2

svar till anonym: har du hört talas om yttrandefrihet? linnea ställde en fråga "vad tycker ni", och vi läsare svarar. bara för vi tycker att den förra frisyren var finare betyder inte att vi ska sluta gilla dem/honom, ringa och trackasera honom eller liknande. väx upp. man får tycka och tänka vad man vill. och ja, jag tyckte också han var finare i den andra frissan, men inte fan slutar jag gilla killen för det. snap.

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:25:51
Postat av Tilde

Som svar tilla anonynom: Nu fattar jag vrf han gjorde det visste inte att det var för cancer utan trodde att det var nåt random och håller med anonym nr2 alla har en åsikt och jag tycker fortfarand eom Liam oavsett vilken fridyr han har!

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:43:28
Blogg: http://mittlividag.blogg.se
Postat av Rebecka

Han är så sjukt underbar och det är otroligt hur en människa kan passa så bra i alla frisyrer! :)

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:45:46
Postat av Emma

Jag tycker han passar bra i det! :)

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:49:46
Postat av Anonym

Till anonym nr2: Linnea har inte gjort något fel på något sätt, absolut inte. Men varför säga "inte snyggt", "passar inte dig Liam" eller en ledsen smaylie som visar att man är besviken eller något liknande. Jag har ju självklart själv en favorit utav alla hans frisyrer, men sitter fan inte och klagar så fort han gör någonting nytt. Så länge han trivs med det så borde det inte komma några såna kommentaren från fans enligt mig. Spelar ingen roll om han inte ser det här (vilket han troligtvis inte kommer göra eftersom det är på svenska men jaja) eller inte för just nu ligger det såna kommentarer över hela internet. Sa aldrig att alla kommentarerna var respektlösa eller vad man nu ska säga. Menade bara att folk egentligen borde bry sig, och definitivt inte skriva såna saker som vissa skriver. Men jaja, sitt här och skriv sånt om honom om ni vill då. Trodde att alla visste att det var pga cancergrejen, känns lite gran omöjligt att kunna ha missat det idag när så många sitter och skriver om det.

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:58:20
Postat av Anonym

Egentligen inte borde bry sig*

Datum: 2012-10-03 | Tid: 22:59:10
Postat av Anonym

Hmm okej förlåt till ägarna av bloggen för att jag typ spammar sönder kommentarsfältet och råkade svära men har väldigt svårt för när fans ska sitta och göra sådär, även för "snap" kommentarer för alltså nej... Har själv snackat med honom just om det här angående hur fans reagerade när han började ha lockigt hår och vet att det fick honom att känna sig lite mer osäker osv så det kanske är därför jag reagerar som jag gör. Till dig anonym nummer 2, bra att du inte ändrat åsikt om honom men en ledsen smaylie från andra personer får en ju att undra av vilken orsak dom gillar killarna. Blev typ negativ stämning nu och ville inte fixa något sånt, så hejdå.

Datum: 2012-10-03 | Tid: 23:13:29
Postat av Derya

Han är ändå söt och fin som han är! Jag fattar inte att folk tycker att han är ful efter att han klippt det lite? Tänk innan människa! Det växer också, chilla! Liam är fin oavsätt vad han gör med håret. + att han klippte sig för cancer. Respekt! <3

Datum: 2012-10-04 | Tid: 00:09:22
Postat av Anonym

han ser yngre ut!!!!!

Datum: 2012-10-04 | Tid: 06:44:27
Postat av love_1D

sorry Liam. Men det där är inte snyggt. hans första frisyr var bättre. men gillar han den så.

Datum: 2012-10-04 | Tid: 07:42:23
Postat av Isabell

jag tkr den är fin :) lika fin som dom andra som han har haft :)

Datum: 2012-10-04 | Tid: 08:34:00
Postat av Alva svensson

Åhh han är bara för söt! Han passar i alla frisyrer och den han har nu är så himla snygg! Det är också otroligt gulligt att Han har den för att det är så många som har cancer! Älskar honom! <3

Datum: 2012-10-04 | Tid: 10:34:34
Blogg: http://svenssonalva.blogg.se
Postat av Marika

Allt bra?;)

Datum: 2012-10-04 | Tid: 12:55:12
Blogg: http://Http://katrimarika.blogg.se
Postat av fanny

det var sött

Datum: 2012-10-04 | Tid: 16:14:10
Postat av Anonym

sluta skriva att det förra var snyggare! vad spelar det för roll?
Han klippte sig för att stödja cancer. Iallafall vad jag har hört. (det var kortare förut)

Datum: 2012-10-04 | Tid: 16:57:24
Postat av Bella

Vad säger ni det är fucking skiiit snyggt passar honom <3 älsar dig liam <3

Datum: 2012-10-04 | Tid: 18:16:19
Postat av Anonym

Men snälla, man kan gilla killarna och tycka att det är gulligt att Liam gjorde det för cancer, men det betyder inte att man automatiskt kommer tycka om hans frisyr. Personligen så tycker jag inte att det var särskilt snyggt på honom, och jag har rätt att säga det. Det betyder inte heller att jag slutar vara ett fan eller något och jag har respekt till varför han gjorde det.

Datum: 2012-10-04 | Tid: 18:40:57
Postat av Anonym

vad har andy för koppling till killarna???

Svar: Han är Liams kompis :)
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-10-04 | Tid: 19:56:09
Postat av ellinor

asså jag älskar Liam... men VAD HAR HAN GJORT MED SITT HÅR!?

Datum: 2012-10-04 | Tid: 20:53:22
Postat av Anonym

Tilde: Ja, det är en insekt på den.. men det är en Dior tröja och det är därför det är en insekt...

Datum: 2012-10-04 | Tid: 21:02:47
Postat av Anonym

SEXY AS HELL!

Datum: 2012-10-04 | Tid: 21:14:05
Postat av nattiz ♥

Tycker han är jättesnygg i denna, men på något sett ser han lite yngre ut :) Men SNYGG som fan ;) <3

Datum: 2012-10-05 | Tid: 12:03:41
Blogg: http://nattiwz.blogg.se
Postat av Sabina

Åh, att ni ens orkar lägga ner energi på att tjafsa om en sån sak. Alla har sin egen åsikt, självklart. MEN... man behöver inte skriva allt man tycker och tänker. Jag själv, tycker han är jätte gullig i det där och att han gjorde det för cancer, gjorde bara att jag gillade honom ännu mer. Det är Respekt. Alla behöver såklart inte gilla hans frisyr, huvudsaken är att han gillar och trivs i det. Så om han vill ha det...låt han ha det. Jag skulle inte vilja att någon sa att dem inte gillade min frisyr om jag gjorde något nytt. Bara vad jag tycker. :)

Datum: 2012-10-05 | Tid: 12:31:25
Blogg: http://sabinablomqvist.devote.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?