Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Frågor och Svar om 1D på x factor

2012-10-12

 


Postat av Anonym

Men vaa:o jag var inne på ett ticnet ombud i Örebro och frågade om de skulle sälja biljetter där och det skulle de:o helt förvirrad nu haha..

Datum: 2012-10-13 | Tid: 10:16:03
Postat av Ebba

Men vet ni om det kommer finnas typ VIP paket, så man får träffa dom backstage osv och fota efter showen? :)

Svar: Nej förmodligen inte!
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-10-13 | Tid: 11:57:08
Blogg: http://nattstad.se/ebbasundin
Postat av Elsa

Ska dom komma till Sverige?!? :D

Datum: 2012-10-13 | Tid: 12:08:40
Blogg: http://nattstad.se/elsaericas
Postat av Susanna

FRÅGE-STUND PÅ BLOGGEN, KIKA IN O FRÅGA VAD SOM HELST! ÄR ÄRLIG, SPRID OCKSÅ! KRAMI ;)

Datum: 2012-10-13 | Tid: 12:32:20
Blogg: http://suulii.blogg.se
Postat av Sophie

Vad betyder dem?

Datum: 2012-10-13 | Tid: 15:53:23
Blogg: http://soobloggen.blogg.se
Postat av Sophie

Min förra kommentar skulle vara om Harrys tatueringar. Konstigt att den las in på detta inlägg :S

Datum: 2012-10-13 | Tid: 15:54:48
Blogg: http://soobloggen.blogg.se
Postat av mikaela

kan man verkligen bara beställa 2 biljetter åt gången?? för det står ju på ticnet att man kan beställa upp till 6 biljetter åt gången.
tacksam för svar :)

btw älskar bloggen!!!<3

Svar: Ja tyvärr är det bara 2 biljetter som gäller. :/ Tack så mycket! kram Frida
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-10-14 | Tid: 00:43:23
Postat av Nea

Hej! Har några frågor till er om de här!:)

1. Ska någon av er dit? :D
2. Tycker ni det är värt att fara dit?:)
3. Tror ni man får ta någon bild med dem eller få en autograf av dem efteråt eller uppträder de bara och sen drar de direkt efter...eller tror ni annars att de endast håller sig backstage och att ingen får ta bild/få en autograf av de?:)
4. Har någon/några av er som bloggar här på denna bloggen någonsin fått en autograf/ta en bild med någon från 1D? :D
5. Vet ni hur länge de kommer vara där? Alltså om de bara är där för kvällen eller om de är där länge? :D

Jag skulle bli jätte, jätte tacksam för svar. kram!

Svar: Hej! :) 1. Ja, om vi får tag på biljetter!
2. Jag tycker det är värt för jag bor i stockholm men jag vet inte om det är så värt att spendera mycket pengar på tåg för att se dom uppträda en låt och inget mer...
3. Förmodligen inte. :(
4. Ja. Jag, Julia och Amanda har träffat dom och fått autografer :) Jag har även bild med alla.
5. Bara över dagen/kvällen. Dagen efter ska vara i Paris tyvärr. :)
kram Frida
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-10-14 | Tid: 10:10:03
Postat av Anonym

Vilken tid och dag är de i Sverige ? Arlanda alltså

Datum: 2012-10-14 | Tid: 14:23:44
Postat av Stina

satt och uppdaterade sidan i 1,5 h, fem min innan 9 hamnade jag i kö och 20 min senare kommer jag in på sidan och det är slutsålt. SKIT! KÖPER GÄRNA BILJETTER om nån här vill sälja :) hör av er: [email protected]

Datum: 2012-10-15 | Tid: 09:29:31
Blogg: http://jesuis.webblogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?