Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction Thank You

2012-11-06

 
 


Postat av Fanny

Hej One direction sweden, det skulle vara jätte snällt om ni kunde dela denna text på eran blogg.
"Hej alla directioners!
Jag har tre biljetter att sälja till den 8 maj 2013 till friends arena. Jag nås via Facebook, kik @Fannyfolchi Mobil 0761622889. Ni får buda om priser, och sista bud datumet kommer ske den 1 december så ni har god tid på er.
Och varför jag och mina två andra kompisar säljer våra biljetter är för att när vi väl kom fram till biljett kassan efter 8 timmars väntan i kö på friends arena, ringde en av våra föräldrar och berätta att han redan hade fått tag i tre biljetter!
3 biljetter bredvid varandra:
Sidoparkett (höger) har kostat (485 kr)"

Datum: 2012-11-06 | Tid: 20:09:05
Blogg: http://fannyidas.blogg.se
Postat av Sara

När släpps deras nya album?

Datum: 2012-11-07 | Tid: 18:11:01
Blogg: http://swekatyperry.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?