Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

TA DET LUGNT!

2012-05-11

Många källor har sagt samma sak att Paul (deras livvakt) har sagt detta.

Den ENDA anledningen till varför killarna är här i Sverige är för att dom ska jobba FÖR VÅR SKULL. Dom ska
spela in en ny skiva FÖR VÅR SKULL.
Jag fattar själv att ni vill träffa dom, tro mig det gör jag verkligen. Men ni måste vara LUGNA.
Ta det lugnt
.
Jag vet att det kan vara svårt att kontrollera sig när man ser sina idoler/hjältar stå bara några meter ifrån en,
men kom ihåg att dom är här för att jobba och inte för att ha en konsert eller en signering eller något liknande.
Det kommer bara bli värre om ni forstätter så här. Är det verkligen värt att riskera att dom aldrig mer
ska komma till Sverige? Nej.
Sluta tänka på er själva och tänk på dom istället.


Jag förbjuder er inte att gå och träffa dom, absolut inte. Ni får göra vad ni vill, men så länge ni bara tar det
lugnt och inte ställer till med kaos, så är det okej.
Visa för en gångs skull att vi ALLA kan vara stolta över att kalla oss Svenska Directioners.


Ps..
Ni som inte har gjort något fel, ta inte åt er.



Postat av Linnéa

Håller helt klart med! (:

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:30:25
Postat av Sandra

Så rätt. Egentligen i helgen skulle jag dragit till stan och letat efter de, men när jag insåg att det bara är kaos där och att jag kan vänta till nästa gång då de faktiskt kommer hit för att träffa fansen så drog jag mig tillbaka. Jag skäms så mycket över svenska fans. Att kanske vi aldrig kommer få välkomna 1D in till vårat land, känns jätte jobbigt.

Varför måste alla klättra på alla som gorillor? Ni som har gjort något kaos, ni borde fan skämmas. Ni är andledningen varför de kanske aldrig kommer tillbaka hit. Sorry, men det är sanningen och ni andra har inte gjort något fel, som inte har varit en jävla apa.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:32:43
Postat av Anonym

Håller med! Skäms också för svenska fansen...

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:41:11
Postat av (/)

Det var typ ni som meddelade de flesta att de va i Sverige?

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:41:19
Postat av Aya

Dom skulle ändå få reda på att 1D är i Sverige,jag hatar när fansen gör så här,asso dom kanske inte kommer hit mer,tänk först innan ni gör saker!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:46:15
Postat av daniella

ja snälla, kan ni bara låta dem vara! vill att dem ska känna sig bekväma här :(

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:48:11
Postat av Izabella

Bra sagt, fast så länge man är lugn är det liksom okej, fast vissa klarar ju inte av det.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:48:50
Blogg: http://diaryofbella.blogg.se/
Postat av Anna

Förstår att det måste vara otroligt frestande att bara skrika & springa efter dem om man får syn på dem, men som sagt, det är också hemskt synd om dem som inte kan få jobba ifred. En tanke som tröstar mig över att inte se dem är att min tid nog kommer! :)

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:48:54
Blogg: http://cosmic.devote.se
Postat av Izabella

Bra sagt, fast så länge man är lugn är det liksom okej, fast vissa klarar ju inte av det.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:49:13
Blogg: http://diaryofbella.blogg.se/
Postat av Julia

Kan inte alla bara ta det lugnt när man ser killarna?! När jag har stått bland fansen har vissa flippat totalt och om dom kunnat har personer dragit i killarnas armar och kläder och skrikigt jättehögt och bara varit jobbiga. Tänk efter lite tror ni killarna gillar det? Sen förstör man inte bara för sig själv när man gör så utan för alla och vissa som faktiskt uppför sig. Om någon vill ha en bild eller liknande på eller med killarna borde alla bara ta det lugnt så att killarna känner sig säkra och så att deras vakter och poliser slipper trycka bort alla!!! Jag ber verkligen alla att ta det lugnt!!!! Det kommer bli så mycket roligare isånafall!!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 18:52:52
Postat av Anonym

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:01:17
Postat av Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej sötnos :)

Hur är det med dig? kraam :)

Gillar du fotboll isf kolla in mitt senaste inlägg :)

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:06:43
Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av zaynlover

"(/)" skrev ju att det var ni som meddelade många. Skyll inte på dem!! De gör ju allt så mkt för oss, utan dem så skulle i alla fall inte jag klara mig...

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:10:12
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av sanna

Hatar när det blir såhär. Dom måste ju tro att vi är helt vrickade.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:22:10
Blogg: http://sannamartinaevelina.blogg.se/
Postat av Enisa

Håller med! Helt klart :). Jag vill att de ska komma tillbaka till Sverige om en konsert eller World Tour, men vi borde låta de vara ifred medan de jobbar!

Jag menar hur många av er skulle ha det stressigt om ni var i deras skor? De ÄLSKAR så klart alla oss Directioners men vi måste "Lay low" för tillfället, ta det lugnt liksom :D

Kram på er alla! <3

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:22:33
Blogg: http://enisabara.blogspot.se/
Postat av Anders

Egentligen så kommer inget att hända. De kommer vara lika kaotiska som de alltid varit, det spelar ingen roll hur mycket ni än försöker lugna dem.

Men ändå, håll käften era analhoror.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:24:24
Postat av Sofie

Egentligen skulle jag och min kompis i till stan i helgen och stå utanför studion men vi ändrade oss för att det skulle säkert vara kaos. Man får väl vänta till nästa gång...

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:31:57
Postat av Anna

Jag håller med! Dom som håller på såhär förstör för alla andra fans som inte är i stockholm! Skärp er!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:36:47
Blogg: http://annalovisanilsson.devote.se
Postat av Anonym

Jag tycker absolut att vi måste lugna ner oss, och jo, jag skäms lite nu över oss svenska fans. Men ärligt talat så tror jag att om det är sant att Paul sa sådär så sa han nog det bara för att typ skrämmas lite.. De kanske slutar spela in här, men dem kommer fortsätta att komma hit för att träffa fans och ha konsert. Vi gav ju dem deras första no. 1 album och dem skulle inte svika sina fans sådär..

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:43:39
Postat av Erika

Helt rätt sagt!!:) Jag tycker också att det spårar ut nu! Killarna kanske inte ens kommer tillbaka hit om alla fansen håller på så här. Det får ni skylla er själva och då kommer de fansen som inte är där eller de som tar det lungt, de kommer skylla på er!!!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:51:14
Blogg: http://erikaaasfotoblogg.blogg.se/
Postat av zaynlover

Jag tror lite att Paul skrev så för att skrämma oss och få oss att lämna dem mer ifred (hoppas jag)...

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:54:35
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Cassandra

Hejhej! :)

Ni skulle inte vilja länka till min cover av We Found Love av Rihanna? Det skulle betyda sjukt mycket om ni gjorde det :D

Har även gjort fler covers..

Kramkram!<3



http://www.youtube.com/watch?v=iDgIPNHRO4k

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:56:46
Blogg: http://cassandravoice.blogg.se/
Postat av Anna

Är helt på eran sida, helt patetiskt att bara skrika och dra i killarna, förstår om dem inte vill komma tillbaka om de svenska fansen håller på så. Tyvärr, men det är ju sant..nu är det väl bara och hoppas på att fansen lugnar ner sig, och att 1D vill komma tillbaka. Dem är iaf välkomna nästa gång igen! :)

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:58:26
Blogg: http://annaasp.devote.se
Postat av Tovalisa

Håller helt med dig! Jag skulle egentligen åkt och letat efter 1D idag och imorgon (jag bor jättenära), men jag gjorde inte det efter att ha läst alla texter om det här. Jag väntar mycket hellre till att de kommer till Sverige för att signera och träffa fans än att de är här nu och aldrig kommer tillbaka igen.

Datum: 2012-05-11 | Tid: 19:59:19
Blogg: http://tovi.blogg.se/
Postat av Madde

Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:28:58
Postat av Cece

Åh gud, antagligen skrev han så för att vi ska ta det lugnare, men asså nu är de fan sjukt! åk och träffa dom om ni vill. seriöst! om inget fans är där tror ni då dom kommer tillbaka? asså vafan tänker ni med?! JA, de är sjukt onödigt att härja men snälla ni tror ni att dom är de enda? seriöst? se på en massa klipp på YouTube, ser dom fansen lugna ut? SKÄRP ER!



Dom har ju valt att vara kända, och då får dom leva med fansen annars kan dom ju bara lägg av (OCH JA JAG MENAR DET) klart dom inte vill att det ska vara lugnt och tyst men ni behöver ju inte vara helt bombade och "jag skäms över svenska fans" VAFAN ÄR DE? asså sluta klaga förhelvete! och att lägga ut en jävla massa inlägg om det här gör det ju absolut inte bättre. en sån stor grej av det hela bara i onödan, inte fan kommer dom ju inte komma tillbaka haha!! asså ni måste ju bara höra hur sjukt det jävla låter.

Dom kanske behöver lugn och ro, men då är det ju så att man kanske måste bo på ett lugnare ställe eller så är man inte känd. Dom är ju trotts allt 5 personer men tänk på tex. Justin Bieber, han har det en hel del värre, 90% mer fans, 110% galnare osv.. asså HAN någon har ju det tufft!



"tänk inte bara på er själva utan DOM" åh gud! skapa inte kaos men sitt fan inte framför datorn och vänta, ut och träffa dom men ta det lugnt, de är dom värda. Och om ni nu tror att jag är en fitta som har varit å hoppat på dom så tror ni hekt fel för jag bor 110 mil bort så att. puss SVENSKA FANS REAGERAR!!



Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:42:51
Postat av Alexandraa

Håller helt med till 100%! man måste faktiskt visa lite respekt och inte flippa ur.. Dom är här för att spela in och ge oss ett nytt album och de är verkligen inte värt att göra såhär.. Tänk om dom inte kommer nå mer.. då dör jag!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:44:59
Blogg: http://aleexandraobeerg.bloggplatsen.se
Postat av Rebecka

Jag håller helt klart med! Tycker att alla borde tänka på oss som inte bor i Stockholm att vi vill också träffa dom. För om inte dom vill komma hit mer då vet jag inte vart jag ska vägen! plus att jag skäms för att vara svenskt fan om inte alla bara tar och LUGNAR ner sig!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:52:06
Postat av 1D

Blir besviken när man läser detta trodde vi svenska directioners kunde upp föra oss bättre än va vi gör. Det drabbar bara inte killarna( vilket är hemskt) utan oss som inte har fått träffa dom än, vi som tänker på det bästa för dom och inte är själviska. Vi som vill ha en till skiva och respekterar de dom säger. Ni andra som följer dom hela tiden börjar skrika, gråta mm, kommer defentivt inte få nån bild mm. Usch, skämmas är vad ni borde göra!! Sorry för mitt utbrott, men kände att jag var tvungen. Btw älskar bloggen ni är GRYMMA!! <3

Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:55:54
Postat av Bella

Hej! Ehh hur får du reda på vart dom är? Vet du vart dom ska vara imorn?

Datum: 2012-05-11 | Tid: 20:56:49
Blogg: http://bellastella.blogg.se/
Postat av Maria

Tycker det är as skämmer när man ska hålla på att skrika och störa när dom håller på med en ny skiva!! Det är inte så enkelt att sjunga eller vad dom nu ska göra när det står människor och skriker utanför!!

Och jag skulle ABSOLUT inte vilja föra att det här är deras sista besök i Sverige!! Jag skulle fan dampa!!



Skärp er ni som håller på!!! Visa liiiite respekt för våra underbara killar!!!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 21:14:33
Postat av Fiona ♥

Skit bra blogg , kommer följa dej på bloglovin !

Datum: 2012-05-11 | Tid: 21:28:14
Blogg: http://sweetdreame.blogg.se/
Postat av Emma

För fan, lugna ner er! Till ni riskera att de aldrig mer kommer hit? Tänk före ni gör nåt och förstör inte för alla andra som håller sig lugna eller inte ens är där och har som dröm att få gå på deras konsert i framtiden. Då kanske ni inte heller får träffa dom. Det är inte värt det ni gör! Låt killarna jobba och göra det som de är här för att göra. Gör vi det kommer de ju antagligen tillbaka och har konsert. TÄNK MED HJÄRNAN NU!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 21:51:01
Blogg: http://emmandens.blogg.se/
Postat av Sofia

Jag håller fullständigt med! Jag var där idag men jag skrek inte och jag var helt lugn :) jag äääälskat 1D å jag var lyckligast i världen utan att skrika och knuffas ;)

Datum: 2012-05-11 | Tid: 21:58:09
Postat av Louisa

Åhhh jag älskar One Direction och er, Emmi,Julia och Amanda!!! <3<3<3 ni är underbara

Datum: 2012-05-11 | Tid: 22:13:15
Postat av tycker du är ett riktigt pucko cece

Seriöst, Cece. Du behöver hjälp. Skaffa hjälp! Eller gräv ner dig i ett jävla hål.

Skäms över att svenskar kan vara lika jävla dumma i huvudet i du. Fan, att MÄNNISKOR ÖVERHUVUDTAGET ens kan vara lika dumma som dig är ju overkligt.



LÅT GRABBARNA SPELA IN ALBUMET I FAKKING FRED!!! Skäms förfan

Datum: 2012-05-11 | Tid: 22:26:23
Postat av 1D lover

men det är väl typ ok att åka in och träffa dom om man sköter sig?

Datum: 2012-05-11 | Tid: 22:52:12
Postat av "tycker du är ett riktigt pucko cece"

skäms på bruden!! men ska ingen bry sig om dom som att dom är vanliga? eh what? antagligen inte. Skrev ju att man inte behövde härja men om man vill träffa dom så ska väll inte halva sverige bli helt galna, asså wtf? vad är det för fel att stå utanför? hallå? kom igen? Du får tycka vad du vill och vet du till skillnad från dig respekterar jag det ;) Men tycker vi kan lägga ner det här nu seriöst? asså tycker bara det är onödigt eftersom det är ganska många som inte ens orkar bry sig om grabbarna för det här, det om nåt är väll å skämmas över! Och vet du? jag tror inte det bara är vi svenskar som är dum i huvudet, du kan ju försöka styra över svergies 1D fans, hahahaaaa..

Datum: 2012-05-11 | Tid: 23:00:23
Postat av Anonym

Hahah, förbjuda oss?

Datum: 2012-05-12 | Tid: 00:03:40
Postat av Tilda

Håller med, men alltså alla vill ju träffa dom men alltså. Hon bryr sig ju om er skull om ni vill ha dom i sverige så kan ni väl iallafall lyssna på henne istället föratt skriva otrevliga saker..

Datum: 2012-05-12 | Tid: 08:19:07
Postat av linnea - Ni som inte orsakat detta problem behöver inte ta åt sig! :)

asså tänk er för lite! tänk om dom verkligen inte kommer tillbaka tack vare dom som står utanför deras studio 24/7 och följer dom precis överallt. Jag tycker vi ska backa undan lite och ge killarna lite tid till det dom är här för egentligen. dom är här för att spela in sitt nya album TILL OSS och då måste vi faktiskt visa lite hänsyn och vissa att vi svenska är bättre och låter dom vara lite mer ifred. tänk såhär: om vi håller på att följa efter dom, knuffas, bråkar med poliser och livvakter bara för att få se en lite smula av killarna så kanske dom inte kommer tillbaka för att vi blir för uppspelta och inte kan uppföra oss tillräckligt bra för att dom ska kunna jobba på sitt nya album som dom gör för våran skull! Då kommer vi antagligen inte att få se dom mer eftersom vi beter oss rent ut sagt som 3 åringar när dom är här! är det verkligen värt att knuffas och bråka för att se dom en liten smula av killarna som vi alla älskar? Om vi börjar uppföra oss bättre lär dom komma hit oftare och vi alla får chansen att se dom. Nästa gång dom kommer hit kan bli aldrig eller så kommer dom tillbaka flera gånger varje år utan att dom ska spela in ett nytt album utan dom kommer för att signera och träffa alla underbar snälla svenskar som tycker om dom! men isåfall måste vi f*n börja acceptera att dom också är vanliga människor och att dom gör det här för oss! Jag tycker synd om dom som inte orsakat något utan om några håller på som dom gör så drabbas alla av det, och alla kommer bli skitsura för att det var några j*vlar som ordnade detta så att dom inte kommer till sverige mer! Blir rent ut sagt förbannad på folket som gör allt för att se en smula av dom, men tänk er för dom spelar in ett nytt album och är inte här för att träffa oss igentligen. Nästa gång dom kommer så kommer vi garanterat att vi en signering och konsert, men bara om vi kan börja uppföra oss bättre. Och tänk vi har bilder på er som har varit där och orsakat alla problem och vi vill ju jätte gärna att dom ska känna sig välkomna med inte genom att gör såhär! Dom ska kunna känna sig trygga här och inte bli förföljda över allt precis hela dagen. dom har också privatliv precis som vi andra!

Så tänk er för lite grann!

Vi vill ju att dom ska komma hit oftare så då får vi fan börja acceptera att dom vill vara lite ifred!



Ni som inte har orsakat något av detta behöver inte ta åt er :)

Datum: 2012-05-12 | Tid: 09:37:08
Postat av saga

jag håller med helt! även om det var mer organiserat utanför studion igår så var det fortfarande skitmånga som skrek och ställde till med kaos. det var så pinsamt för oss som skötte sig... paul bad oss vänta i parken i 1-2 timmar, han tog emot presenter, han fixade så killarna kom ut på balkongen. men precis när han lämnade parken sprang 50% av människorna tillbaka till gatan utanför studion. hoppas verkligen att folk lugnar sig.

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:32:54
Blogg: http://sagaah.blogg.se/
Postat av Julia j

Jag var där!!! och det var helt otroligt!! de är så så snälla som kom ut och hälsade på oss fans!! Jag älskar de så mycket :) <3

Datum: 2012-05-12 | Tid: 10:53:22
Postat av Saga

Alltså, ni kan inte tro att svenska fans ska ta det "lungt". Ska BARA svenska fans ta det lungt? Kolla på när 1D var på Sunrise i Australien, fansen utanför. Var de lugna? Svar: Nej. Finns ingen anledning att bli upprörd över att alla skriker, de gör precis samma i andra land.

Datum: 2012-05-12 | Tid: 12:53:11
Postat av linnea - Ni som inte orsakat detta problem behöver inte ta åt sig! :)

vi menar självklart inget illa, och vi kan inte säga till dom i Australien att vara lugna, och jag själv tror väl inte igentligen att fansen kommer sluta bara för att vi skriver här och visst killarna tycker säkert att det är lite roligt men man måste ändå tänka på att dom är här för att jobba! skrik hur mycket ni vill bara ni inte gör så att dom inte kommer till sverige längre, DÅ ÄR JAG NÖJD!

Datum: 2012-05-12 | Tid: 15:17:17
Postat av Helin

Läste också det där. Men tydligen hade Paul blivit arg när han fick höra detta, för att han inte hade sagt så :) Han tyckte tyckte att fansen hade skött sig bra, speciellt igår och idag. Har själv varit där, och det har varit lugnt. Polisen sa också det :) Ojj vad långt det blev. Eran blog är amazayn! <3

Datum: 2012-05-12 | Tid: 19:28:22
Postat av felicia - fotokobran

ska du kolla på hockeyn ikväll? :)

http://fotokobran.se/2012/may/i-djurlivet.html#comment

Datum: 2012-05-12 | Tid: 21:21:03
Blogg: http://fotokobran.se
Postat av Therese

Jätte bra sagt! Jag håller helt klart med dig. Var där och såg dom idag och alla hade blivit mycket lugnare. Det var bara när killarna kom ut som det blev lite kaos men när dom sa åt alla att lunga ner sig gjorde alla det :) ska dit imorgon igen, det är ju så häftigt att stå framför sina idoler lixom! Ibland känns det ju som om man ska flippa ut men man kan inte riktigt göra något åt saken, man kan ju alltid försöka! Det är en sån otrolig känsla att få se dom på riktigt! :)

Datum: 2012-05-12 | Tid: 22:01:02
Blogg: http://hungergamescast.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?