Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Paow skriver om One Direction

2012-05-17

Paow (paow.se) skriver om när hon festade med 1D.





Postat av Isabell

Är det sant? Det får inte vara sant. =( Jag tror på det.

Datum: 2012-05-17 | Tid: 22:56:43
Postat av Anonym

jag vet inte vad jag ska tro längre... det låter lite överdrivet:s

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:01:23
Postat av Nora

Är de dära på riktigt ??? och vem är paow.se ?? snälla svara

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:04:34
Postat av zaynlover

Fake!!!

För det första så vet man ju vad de heter även om man inte är värsta fanet

För det andra så tror jag inte att Harry hade gett sitt nummer till alla där

För det tredje så dricker inte Liam, det kan döda honom om han tydligen super sig så full. (fast i och för sig så kan man ju säga att Louis tomlinson också har en bieber frilla)...

För det fjärde så låter det konstigt att de bara hade ringt till hennes kompis och sagt åt dem att fixa sprit o en fest

Och till sist: Zayn försöker ju att sluta röka. Så låter varför skulle han sista där o röka - med allas tillåtelse??!!.....

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:04:38
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Anonym

paow ären av sveriges största bloggare

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:08:06
Postat av Emma

Enligt MIG så tror jag att det mesta är påhittat. Det låter ganska överdrivet.

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:18:16
Blogg: http://allabouteemma.blogg.se/
Postat av Anonym

Zaynlover: true !

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:22:12
Postat av ania.

håller definitivt med "zaynlover". seriöst, killarna skulle aldrig göra såna saker. det är bara den där himla paow som är en attentionseeker. ugh.



dock så är det bara min åsikt

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:25:56
Postat av Anonym

Fake ju, killarna var här för att jobba, tror inte dom drar ut då och super sig fulla.

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:39:19
Postat av li

Det roliga är att allt faktiskt är sant... blir typ arg när jag läser alla kommentarer på paows blogg. Just sayin'

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:45:30
Blogg: http://officialme.blogg.se/
Postat av Anonym

Låter väldigt överdrivet. Jag trodde först på det, men sedan blev det liiiiite för överdrivet....

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:48:13
Postat av Harrys lover

LLN, det kan ju inte bli mer Fake än så här! Knappast att Niall kysser Paow, om han nu hat ett förhållande med Ali så tror jag verkligen inte att Niall är så korkad att han kysser Paow! Och att Paul sa att de skulle fixa brudar och sprit? Det här ju fan skrattretande! De skulle nog inte dricka sig fulla om de ska till studion tidigt på morgonen nästa dag. Man kanske inte står bakis bakom mikrofonen... Om ni förstår vad jag menar. Hur som helst så är det där FAKE.

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:55:17
Postat av Harrys lover

Såg nyss att ett fan hade som hade väntat vid hotellet sett de gå in på hotellet lite senare, de var berusade men det var INGA tjejer med.

Datum: 2012-05-17 | Tid: 23:59:31
Postat av Mimmi

Alltså jag tror verkligen inte på detta, hon är så fake! Hon vill bara få besökare på hennes blogg och det lyckas hon ju med. Men hon är ju så sjukt vidrig, oavsett om det är sant eller inte är det respektlöst att skriva ut det på hennes blogg. Dock tror jag verkligen inte på detta! Kan onte ni försöka få mer information?

Datum: 2012-05-18 | Tid: 00:01:30
Postat av Anonym

De var väldigt berusade och sjöng en ny låt för ett svenskt fan. Liam kan dricka och han gör det ibland, men han vågar inte göra det ofta för det kan vara farligt då han endast har en njure. Men just sen här gången så drack han faktiskt så att han blev full. Jag tror verkligen inte på allt som Paow skrev, men dem var fulla och det går flera rykten om att dem tog med sig tjejer till hotellet. Varför sitter ni och förnekar saker som mycket möjligen kan vara sant? (Det var till några som kommenterat, inte ni som driver bloggen). Jag tror dock inte på det med tjejerna men det finns "bevis" på hur fulla dem var.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 00:42:00
Postat av k

Det där hon har skrivit är inte sant .. HAHA omg hon ljuger såååå jävla mycket.

Och nej, jag är inte ''avunsjuk'' /stav som vissa säger att alla är när den personen inte tror på en. -.-



//TROR EJ PÅ DETTA SKIT HON HAR SKRIVIT.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 01:13:58
Postat av ..

Stod utanför hotellet när de kom hem 4-5 på morgonen och de var fulla - Liam osso. För er som säger att liam inte kan dricka pga att han bara har en njure: nedbrytningen av alkohol sker i levern... killarna har faktiskt ett liv de osso

Datum: 2012-05-18 | Tid: 01:25:12
Postat av Emma

Ni som inte tror att Liam inte kan dricka har fel. Han kan det, bara att det är farligare för honom då han bara har en njure. Då njurarna är till för att bryta ner alkoholen. Men kom ihåg bara att han kan dricka, fast dock undviker han att bli stupfull. :D

Datum: 2012-05-18 | Tid: 01:29:58
Postat av Sofia Eriksson

Det här är inte sant.

Ja, dom blev fulla men Liam får inte bl så full - nån gång, då kan han dö eftersom han bara har en njure, Zayn kan ha rökt vattenpipa men knappast hela kvällen, Niall skulle inte komma fram och kyssa nån random tjej, Harry skulle knappast ge ut sit nummer till alla, och inte Louis heller. Och PAUL skulle ALDRIG ringa någon och säga att dom ska festa så ta med alkohol och snygga tjejer.

Dom var kanske på samma fest och killarna blev fulla men Paow överdriver så det bara skriker om det.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 01:39:13
Blogg: http://sofiaaeriksson.webblogg.se/
Postat av Sofia Eriksson

Och så tror jag verkligen inte att killarna skulle ringa Paow senare på natten och fråga henne och hennes vän om dom ville festa ensamma med dom, no way. Det är inte alls sant.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 01:44:30
Blogg: http://sofiaaeriksson.webblogg.se/
Postat av R

Okej hörrni lugna er! IFALL det är falskt så är det bara patetiskt av henne att ljuga sådär MEN det kan vara sant killarna är också människor klart de vill släppa loss och festa galet ibland? Så om detta är sant kan vi väl bara vara glada att de hade det kul i Sverige iaf? Håller ni inte med?

Datum: 2012-05-18 | Tid: 02:06:27
Postat av Anonym

Jag verkar alltså inte vara den enda som tycker att det där är sjukt överdrivet!



Varför skulle en livvakt från killarna ringa till Paow's kontakter och be de festa? PAOW AV ALLA ANDRA liksom?! hör ni hur fult det låter? fånigt!



Hon kanske träffade dem när hon var ute osv, men hon har knappast Harry's nummer och Liam får inte supa sig full. Han får dricka men inte sig stupfull, han riskerar sitt liv då! :/

Zayn? vattenpipa? kanske.. men inget jag tror på :)

asså detta är det jag tror, min åsikt liksom :) för jag tror inte på ett enda ord där! Bye!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 03:58:04
Postat av Jojjo

Asså.. Det här gör hon bara för att alla ska bli avensjuka och inte vara one directioners längre sån att det bara är hon där när de är i sverige så kommer hon få träffa dem för att det är så få som vill se dem fatta!!!!!!!! Så skit i dethär och lev vidare ditt liv att vara en onedirectioner!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 06:59:05
Blogg: http://onedirectionersswe.blogg.se/
Postat av Kajsa

Okej, jag tror att 99,9 % är skitsnack. Seriöst, varför skulle de vilja festa med den där jävla äckliga bitchen, och till och med ge ut sitt nummer till henne? Och de är ju bara här för att jobba och varför skulle då Paul ringa upp hennes vän och fråga om de kunde styra upp med lite sprit och några tjejer. Knappast trovärdigt!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 09:20:44
Postat av Anonym

Men har inte alla insett att "han med bieber frilla" troligen är LOUIS!? Liam har ju kort hår nu och det är inte omöjligt att tolka hans hår med Justins. Att han blir stupfull är inte så förvånande heller, elr hur? Men VARFÖR säger vissa att "de inte ens festade, de var i studion hela kvällen". Verkligen? Hela kvällen och natten? Om de jobbat hela dagen så SJÄLVKLART vill de ta en paus och ha lite roligt! Och att de har jobb att göra dagen efter har ju aldrig stoppat dem förut? (tänker på Australien). Om folk tom stått utanför deras hotell och sett dem komma hem, fulla, så måste de ju ha druckit. Påstå inte att allt är falskt så fort det händer nåt som bryter mot "ängla-bilden" vi har av dem. De är människor. Killar tom. De gillar att ha kul. Harry flirtar med de flesta, om de va snygga tjejer där så ja visst kan han ha gett ut sitt nr till några av dem, big deal? Men kom ihåg, om paow "aldrig varit så full förut" så får ni ju ta hänsyn till att hennes minne och tidsuppfattning sviker henne. Att zayn rökte vattenpipa "hela kvällen" enligt henne, kanske egentligen bara va någon timme? Och hon kanske stod och utmanade niall "du skulle aldrig våga pussa mig ;)?" TEX. Vad vet jag? Saker behöver inte ha hänt PRECIS så som hon skriver, men det här är hur hon uppfattade och kommer ihåg saker. Så ja, killarna drack i Sverige (bevis, fans vid hotellet) men vad skadar det? De har förhoppningsvis fått några roliga minnen här i från Sverige som de kommer att ta med sig!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 09:42:27
Postat av Emmy

Haha, men chilla. Dom har blivit världskända superstjärnor, SJÄLVKLART festar dom. Och varför skulle zayn inte röka vattenpipa, han röker ju annars. Även om han har sagt att han försöker sluta så finns det ju massvis med bilder och videosar som kommit ut efter det, som bevisar att han iaf inte har slutat än. Dom är antagligen sjukt stressade och har en enorm press på sig, då kan jag absolut tänka mig att dom vill ha lite kul. Paulina skrev att han inte ville lägga ut några bilder efter som att det var en privat fest. Förmodligen har hon blivit tillsagd att inte göra det. Klart man vill lägga ut bilder på sig själv när man festar med världens just nu hetaste killar! Men varför skulle hon då skriva en sån sak som att biberfrilla (Liam/Louis?) var aspackad och inte ens kunde gå. Om hon nu ändå verkar hålla sig till dom andra reglerna. Hon är visserligen känd för att överdriva men detta har jag inte ett dugg svårt att tro på. Glöm inte, att det finns så otroligt jävla mycket pr-trick runt 1D, detta kanske var a taste of the real 1D life. xoxo

Datum: 2012-05-18 | Tid: 09:52:16
Postat av Anonym

hon överdriver ju för mkt, så falsk säger jag bara..

Datum: 2012-05-18 | Tid: 09:54:04
Postat av 1D

Paow brukar ju överdriva för det mesta så allt stämmer ju inte!! Att killarna drack alkohol är väl ingen big deal dom är ju också människor.Hur vet folk att dom var fulla? Dom kanske bara hade haft en sjukt rolig natt som dom bara var allmänt glada när dom kom tillbaks till hotellet. Att Harry har gett ut hans nummer till Paow tror jag verkligen inte, han har sagt själv att han inte gör det för han måste ändå bytta nummer typ 20 gånger på 2 månader. OBS det klart Paow skriver sånt här, hon har en stor blogg och vill ha kvar alla läsare!!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 10:12:50
Postat av Alina

Jag hoppas verkligen inte det är sant! Tror inte dom skulle hålla på så, framförallt inte med Paow.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 10:27:46
Postat av Anonym

Jag vet inte vad jag ska tro. Men hur kan ni vara så jvla säkra på att hon ljuger? Sluta låtsas som om ni känner killarna personligen, vissa av er har säkert inte ens träffat dem? "Dem skulle aldrig göra så wähwähwäh", hur fan vet ni det? Dem är 18-20 år gamla det är väl självklart att dem går ut och festar. Niall och Harry är singlar, det är väl självklart att dem håller på med tjejer ibland (om inte rykterna om Ali är sanna såklart). Förresten så har killarna sagt i en intervju att dem kollade upp om Liam fick dricka eller inte, och det visade sig att han visst fick det, sen kan det ha vart Louis som hon menade. Som sagt, så vet inte jag om det är sant eller inte och jag vet inte vad jag ska tro, men ni kan inte bara gå och kalla henne för lögnare och vara så jvla säkra på att hon ljuger. Folk har ju sett dem fulla vid hotellet, Liam också. Och även fast man lär känna dem bra genom att kolla på videos med dem etc. så känner inte vi fans dem till 100%

Dem är precis som alla andra ungdomar, bara för att dem är kända betyder inte det att dem inte gillar att festa.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 10:38:33
Postat av Keo

Haha, ska man tro på det eller?

Datum: 2012-05-18 | Tid: 11:11:44
Blogg: http://teamnk.devote.se
Postat av love_harry

Aldrig! Det kan inte vara sant. Kanske att dom vart fulla men att harry gav ut hans numer och att niall kysste paow. Det kan inte vara sant!!!!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 11:36:03
Postat av julia

jag tror att det är sant, men att hon överdriver en del också. Tänk på att killarna är mellan 18 och 20, klart dom festar galet ibland?! Våra killar är inte 'de där oskyldiga killarna som inte gör nå dumheter' och de vet vi, eller hur?!

Datum: 2012-05-18 | Tid: 11:39:01
Postat av Dilan

Fake! Liam dricker inte ens......... -_-

Datum: 2012-05-18 | Tid: 12:24:39
Postat av Hajrija- One Direction Novels

Hahahhahah dör av garv, freaking party animals! LLN! hahahah men seriöst nu, Liam dricker inte! Men om det här är sant, god bless them! hhahhhah :')

Datum: 2012-05-18 | Tid: 12:31:46
Blogg: http://onedirectionnovelsbyhajrija.blogg.se/
Postat av Julia

Jag är bara vara glad att dom hade kul när dom var i Sverige och att dom fick en välförtjänst paus från arbetet. Om det som Paow skriver är sant kan bara hon veta och killarna har ju faktiskt också ett liv och skall väl få släppa loss ibland? Jag tycker att Paow gjorde rätt som inte tog några bilder eftersom att killarna har fans efter sig hela tiden så kan det vara skönt för dom att få vara " privata ". Sen om Harry gav ut sitt nummer, tog med sig tjejer hem, ringde Paow, om Zayn rökte, om Niall pussa Paow, Louis blev full... so what? det är deras liv och deras beslut... Jag älskar One direction och jag skulle ge hur mycket som helst för att få träffa dom men är det en privat fest så är det och det betyder att dom ska få vara sig själva utan att en massa fans är efter dom ( inget fel med det! ) eller journalister. alla får tro vad dom vill men det är ingen idé att säga att hon ljuger för det finns inget bevis varken på att det är sanning eller lögner.

Datum: 2012-05-18 | Tid: 13:26:56
Blogg: http://lifeofjulii.blogg.se/
Postat av Anonym

Ronjagrahn.webblogg.se har också skrivit om festen ;)

Datum: 2012-05-18 | Tid: 15:26:40
Postat av Anonym

Jag vet inte vad jag ska tro... :O

Datum: 2012-05-18 | Tid: 17:18:12
Postat av Ella

Det är antagligen inte sant eftersom att Liam inte dricker eftersom att han bara har en njure, och hon skriver att han "blev så full att han inte kunde stå upp" ;)

Datum: 2012-05-18 | Tid: 19:10:54
Blogg: http://ellatornquist.blogg.se/
Postat av AlvaLoves1D! <3

Jag vill bara påminna alla att killarna är vanliga människor! De måste få festa ibland! Vi känner dem knappt, och om du nu har träffat dem tror jag inte att de kommer ihåg dig. Vi är bara fans för dem, de möter nya fans varje dag, såklart de inte kommer ihåg en själv som person. Vi kan inte säga att vi känner dem! Men iaf jag tror seriöst inte att deras egna livvakt Paul skulle köpa alkool och fixa snygga brudar åt killarna. Men det är vad jag tror, och som Paow sa så var hon jättefull så minnena som hon ger ut på bloggen kan vara falska.. Jag tror inte att Niall bara skulle gå fram till en random stranger och pussa henne! Och de har ju faktiskt sex förbud eller hur? Så Paul skulle ALDRIG låta Harry ge ut hans nr till massa brudar!!! jaja.. vem vet

Datum: 2012-05-18 | Tid: 20:03:43
Postat av Anonym

DET ÄR INTE SANT OCH OM DET SKULLE VARA EN GNUTTA SANT VILL JAG INTE TRO PÅ DET. Det bästa är om vi bara skiter i det - det man inte vet lider man inte av - just sayin'

Datum: 2012-05-18 | Tid: 21:26:14
Postat av Anonym

HON ÖVERDIRIVER SÄKERT DEN JVLA SUBBAN.. MEN HUR FAN KAN DERAS MANAGER KÄNNA HENNES ''VÄN''? ASSÅ FATTAR NOLL :(

Datum: 2012-05-18 | Tid: 22:34:39
Postat av Josefin

hahahhaa var dom fulla?

söööta <3

Datum: 2012-05-19 | Tid: 00:05:27
Blogg: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av Anonym

Jag fattar inte varför ni blir så jävla sura och ledsna om det är sant? Ni trodde väl ändå inte att killarna var några änglar eller?

Datum: 2012-05-19 | Tid: 01:28:48
Postat av Louise |

Alltså... HA HA HA. Jag tror inte ett dugg på det här. Bara man läser igenom det en gång så ser man ju hur fake det låter. Seriöst.



Tro vad ni vill, men jag tror definitely inte att det här är sant. Herregud. Hon söker väl uppmärksamhet!

Datum: 2012-05-19 | Tid: 03:41:41
Blogg: http://mykryptonite.webblogg.se/
Postat av Clara

VARFÖR KALLA HENNE BITCH CH ATTENTIONWHORE OSV OSV NÄR DET ÄR SANT?!?!

Datum: 2012-05-19 | Tid: 12:02:17
Postat av Mathilda

Det enda Paow vill är att folk ska gå in på hennes blogg för då tjänar hon pengar. Det är väldigt tydligt att detta inte är sant och hon skriver det för att få uppmärksamhet! Så gå inte in på hennes blogg och bry er inte om att hon skriver om 1D, för då får hon som hon vill och hon tjänar pengar på det!

Datum: 2012-05-19 | Tid: 14:05:27
Postat av Isabelle

Jag tror verkligen att hon talar sanning! Killarna sjönk rejält i mina ögon...

Datum: 2012-05-19 | Tid: 20:36:13
Postat av Narnia

Vad betyder NNL???

Datum: 2012-05-19 | Tid: 20:40:46
Postat av sandra

Snälla kan någon säga om hon driver !?

Datum: 2012-05-19 | Tid: 21:28:48
Postat av bella

varför göra så stor grej av det hela? killarna är helt vanliga människor som faktiskt är 18+ och dom får dricka och festa. Bara för att dom är kända behöver det inte betyda att dom måste sitta instängda, dom är vanliga killar som dricker festar och har kul.. svårt att acceptera det? jag är ett stort fan av dem men jag sitter inte och gråter efter att jag läst det här.. alla kändisar kan inte vara perfekta och leva som nunnor.. säger det bara

Datum: 2012-05-19 | Tid: 23:53:47
Blogg: http://isabelleak.devote.se
Postat av orka henne

Men asså om hon inte tyckte att det var en sån stor grej att "hänga" med dom så varför skriva ett helt jävla inlägg om dom, det visar lugnt att hon vill ha attention annars hade hon inte brytt sig om att skriva det. Men jag bryr mig inte vad dom gör på sin fritid dom få ha kul hur dom än vill, bryr mig bara om deras musik. Men Paow är exakt som kissie,dessie och alla dom andra attentionwh*res där ute.

Datum: 2012-05-20 | Tid: 00:53:43
Postat av Anonym

D E T Ä R K A N S K E S A N T..

men det enda jag undrar är hur de fick kontakt med henne, ringde de bara och frågade om hon kunde fixa fest? låter lite ja..

Datum: 2012-05-20 | Tid: 01:39:19
Postat av Greta

Jag är ledsen Paow, men du har fanemej gått lite för långt.

Asså, läs texten en gång till och ni hör hur konstigt allt låter. Jag tror på att killarna ville festa, drack och blev lite fulla. Alla blir det, och dom är över 18.

Men däremot verkar det så jävla skumt att Paul ringde hennes kompis för att be dom skaffa sprit och tjejer. Vafan, hur känner dom varandra liksom?! Sedan är det också sjukt otroligt att Niall skulle kyssa Paow, Zayn sitta och röka hela kvällen och att Harry skulle ge ut sitt nummer till alla. Asså, jag tror fan att hur packade dom än blir så har ju någon koll på att dom inte gör dumma saker.

Och det här med att dom tog med tjejer hem.., på riktigt Paow, kom med något trovärdigare om du vill skrämma oss och leka tuff.

Datum: 2012-05-20 | Tid: 09:48:56
Postat av nattiz ♥

Om detta var i måndags så fick jag höra, ingen aning om det är sant. Men att det var på Hockey för en kompis till en av mina närmare vänner satt tydligen brevid dom under hela matchen och hon visste inte ens vilka de var förrän någon sa det till henne.



Som sagt vet inte om det är 100% men det är vad jag hörde.



<3

Datum: 2012-05-20 | Tid: 12:43:47
Blogg: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av Hanna

Jädrans uppmärksamhet paow behöver !

Killarna skulla ardrig supa sig fulla & omöjligt att harry gav ut nummert , uppmärksamhets barn , hon lever bara på bullshit

hin + en bulldog = Bullshit

Datum: 2012-05-20 | Tid: 13:25:42

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?