Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Bit rude, don't you think?

2012-05-10

Asså ursäkta men ni behöver inte vara så otrevliga?

Tror ni att vi får nån special behandling bara för att vi har den här bloggen? För i sånna fall har
ni riktigt fel. ALL information som läggs ut på bloggen hittar vi själva. Vi lägger ner våran fritid på det här för
att vi tycker att det är galet kul när folk är så tacksamma, men..  asså vi kan inte direkt ringa killarna och
fråga vart dom är? Vi får leta jätte mycket efter all information och just nu känns
det som att vissa är riktigt otacksamma. Vi vet inget mer än vad ni vet, och om ni vill veta mer så kan ni
väl sluta skicka hat kommentarer och ta reda på det själva. Vi är verkligen inte skyldiga er nånting..

Ni säger att vi är själviska och allt, men somsagt så vi vet ju inte vart dom är?


Jag förstår att ni vill träffa dom och veta vart dom är kan ni ju ta reda på det.
Vi måste ju göra exakt samma sak för att kunna lägga upp det här. Seriöst så dålig stil av er att bara hoppa
på oss så när ni inte vet nånting.. Och btw, ser ni någon annan svensk 1D sida som skriver vart dom är?
Snälla bara sluta det sårar oss mer än ni tror

Och jag menar absolut inte alla så alla ska inte ta åt sig



Postat av Anna

Jag håller med er. Jag är i alla fall tacksam för att ni försöker hjälpa oss med killarna. Jag vill bara inte att folk ska börja stalka de och störa de när de försöker göra sitt album. Vi borde låta de göra sitt jobb. Jag tycker i alla fall alla ni som sitter och säger att de här tjejerna som äger bloggen inte säger nånting så är det väldigt otacksamt. De har sagt vissa informationer om killarna. Så ni borde vara tacksamma som är taskiga!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:19:31
Postat av Anonym

jag tycker ni har jättebra uppdatering, känn inte det för ni är skitbra!

det tråkiga är att alla ska stalka dom nu när killarna behöver lugn & ro med sin skiva, fast ändå. vem skulle inte bli galen när världens bästa killar är i vårt lilla land?!

men fortsätt, för ni är jättebra!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:19:55
Postat av Juli

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:19:55
Postat av were r they!?

Men hallå ni har en blogg som ligger 5 (eller vad det nu var) på blogg.se. Om alla vill veta vart dom är kan ni väl bara berätta? just nu förstår jag att ni själva inte vet vart dom är men när ni får reda får ni gärna dela för utan läsare skulle ingen veta om den här bloggen.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:20:00
Postat av Patricia

Bry er inte om vad dom säger,för ni försöker faktisk ert bästa jag har själv letat lite och det nästan omöjligt att veta vart de är. Jag är jätte tacksam att ni ändå skriver att ni inte vet vart de är at least we know ;) och utan den här bloggen skulle inte jag vetat att 1D skulle till Sverige :D Ha det bra! & bry er inte om deras dumma kommentarer ;)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:21:18
Postat av Julia

Jag gillar er blogg jätte mycket!!! Men kanske en ledtråd om vart dom är eller så?? ;D Bara undrar, inte tränga mig på! :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:22:16
Postat av Malin

Förlåt om jag sa något otacksamt, men jag var heeelt stressad och dum. Tog väl ut det på er eftersom att jag vet att ni sett dem förut och då blev jag nog ganska avensjuk på er. Har inte sett dem in real life själv, så jag överreagerade nog lite. En sak till är att snälla, om ni får information, lägg ut det, förstår om ni vill att killarna ska ha det lungt men det kommer ändå komma ut så snälla.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:23:26
Blogg: http://mpnyberg.bloggplatsen.se
Postat av Jonna Bolander

Du har verkligen helt rätt! Ni som klagar på dessa fantastiska tjer som bloggar här gör så här: lyft på arslet och kolla själva, så svårt är det inte! Och hur ska dom veta var killarna är? Det är svårt att hitta dom för att vissa förvandlas till djur och skriker och knuffas när killarna kommer, vi kan inte bete oss så för då kanske de inte vill komma tillbaks och då är det självklart att de inte säger vart killarna är...Låt brudarna som skriver här VARJE DAG vara okej...Seriöst skärp er! Ni är grymma ni som bloggar, bry er inte okej? :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:24:34
Postat av karen

ni är fan bäst!! så sjukt glad att denna blogg finns, skulle inte klara mig utan den. kör på i er egna takt! och ja håller med, om dom nu vill veta så himla mycket exakt så får dom mova asset lite.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:25:30
Blogg: http://karens.devote.se
Postat av FRIDA

Åh, jag fattar inte varför folk klagar. Ni är bäst, glöm inte det. Och ni förtjänar inte att få dålig kritik, för ni är så duktiga och snälla som ens orkar lägga ut så pass mycket information som ni gör. Ni rockar tjejer! Tro inget annat :)xx

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:25:34
Postat av mimi

herregud.?! Hur tror du vi ska reagera om ni säger att ni inte tänker lägga ut något om ni skulle veta. Det klart man blir arg tänk själv! Och vadå tror du inte vi försöker leta själva när ni tror ni skydar killarna när ni säger att ni ska säga något om ni vet vart dom är.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:26:03
Postat av julia

JAG ÄLSKAR BLOGGEN OCH KILLARNA. ♥

sååå, ta inte åt er, vet att det kan va sjukt svårt, men dom som skriver sådär borde faktiskt inte få veta vart killarna är eftersom det verkar som att det är dom som gör att det blir sånt där kaos.



glöm inte: NI ÄR BÄST!:D jag typ kollar bloggen 10000ggr om dan. xD ♥

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:29:15
Postat av Unknown

Jag håller med er men om ni vet typ vart dom bor eller någon annan information så säg det till oss för att alla vill veta!Vi är mycket tacksamma och vi älskar ert blogg..så bry er inte om dåliga komentarer dom bara vill veta.. :) <3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:29:43
Postat av Cajsa Luthman

Stå på er! Jag tycker ni är SKITDUKTIGA, och det är inte många som skulle orka med det ni gör varje dag! :) Go giiiirls.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:30:02
Blogg: http://cajsaluthman.spotlife.se
Postat av EllenJohansson

Otacksamma är vad alla är.. Jag förstår er, men folk blir helt galna.. Jag söker mer än någon just nu om vart dom är och så. Kram på er <3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:30:08
Blogg: http://elleenjohansson.blogg.se/
Postat av Julia

Håller med er! Varför är folk så otacksamma? Jag är jätteglad att ni har denna blogg!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:30:39
Postat av Moa Mildén

Förstår inte folk ibland alltså...

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:30:46
Blogg: http://mildenuknow.blogg.se/
Postat av Linnea Samuelsson

ni är bäst!

jag har slitit som ett jävla djur för att ta reda på nånting men jag vet faktist ingenting om vart dom är osv..

ni är helt fantastiska! kärlek till er!

ps.om ni andra fans vill så gärna veta nånting ta inte ut det på tjejerna som äger den här bloggen ta reda på det ni vill veta själva! tack och hej :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:31:25
Blogg: http://samuelsson.webblogg.se/
Postat av Nadja

Sårar mig att ni drar alla över en kam och använder just de val av ord inlägget består av. Många(inte alla uppenbarligen)förstår mycket väl att ni inte vet vart de är, för ja ni är får ju inte någon specialbehandling. Men detta inlägg gick, tycker jag, över gränsen. Det är ändå en blogg som många främmande människor läser. Ett gott uppförande förväntas ändå av er. So, a bit rude from your side as well.



Otherwise, well done.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:33:45
Postat av Jennifer

Tycker verkligen att ni har en jätte bra blogg, och jag tycker inte att ni har några som helst skyldigheter till att skriva vart pojkarna befinner sig, vare sig ni vetat det eller inte.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:35:54
Postat av Isabell

Dom ska ju spela in sin skiva så kanske dom vill ha det lugn och ro. Dom är ju så bra, men dom är ju som oss, fast kända. Det kommer nog fler tillfällen. Hoppas jag. Det skulle vara roligt att se dom, men för mig är det inte så jätteviktigt att se dom. Jag är ju 19 snart 20. Många fans beter sig som djur och en fans beter sig lunga. Om jag träffar dom skulle jag vara lugn och sen skulle jag gå in någonstans och skrika högt.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:36:39
Postat av Anonym

Förstår att det är jobbigt då folk är otacksamma, har själv haft en hel del fan bloggar. Jag vet hur svårt det är att ta reda på information osv. Jag förstår att ni inte säger exakt vars dom håller hus och om ni säger att ni inte vet vars de är så tror jag på er. Men snälla, fastän ni är upprörda behöver ni väl inte använda sånt språk? Tror inte att det är så nödvändigt..

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:38:16
Postat av Anonym

Folk som skriver sånt har ingen respekt. Ni är en av dom bästa bloggarna som har jätte bra uppdatering. Dom ska va glada över att dom ens får reda på något ! x

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:38:27
Postat av Emma

Jag tycker i alla fall att er blogg är jättebra och ni gör ett jättebra jobb! :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:38:45
Postat av Frongo

Amen to that. Och ni som säger att det var rude av Amanda, seriöst, stoppa upp huvet i arslet för ni e tamejfan dumma i huvet.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:45:57
Postat av Anonym

kan ni åtminstone skriva hur LÄNGE dom ska vara här? inget mer..

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:49:40
Postat av April

Hej ville bara säga att ni gör en grymt jobb med bloggen!!:D(Y)

Tycker att ni behöver veta det.

De är ju faktiskt en anledning till att killarna själva inte berättat något på Twitter o s v.

Om då det finns 1D-fans som älskar dem, så tycker man väll ändå att de borde respektera killarna och ge dem lite enskildhet om det nu är vad de vill ha Eller?



Den som har någon kommetar får gärna skriva den på min blogg.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:55:28
Blogg: http://aprilsliv.blogg.se/
Postat av Isabell

Håller med dig April

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:58:13
Postat av Anna

Har ni en ny design? jättesnygg verkligen :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 16:59:31
Postat av Anna

Jag älskar verkligen den här bloggen och fattar inte riktigt varför folk är så tacksamma. det syns verkligen hur mycket ni anstränger er skulle inte den här bloggen finnas skulle jag inte ens veta att de skulle till sverige. Gillar verkligen bloggen och det är många som snor fakta av er och det är hemskt. Fattar inte riktigt hur folk tänker när de håller på att gnälla.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:03:32
Postat av Anonym

Helt seriöst asså om ni vet var dom är så säg det bara, blir sjukt trött på att ni är så hemlighets fulla.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:03:35
Postat av Linda

Men gud, så fort dom är utomlands så berättar ni precis vart dom är men så fort dom kommer hit så kniper ni käft. Hypocrites.. Jag slår vad om att ni själva använder er utav den information ni hittar och försöker träffa dom själva utan massa kaos. Patetiskt! Självklart blir vi sura när ni inte uppdaterar och berättar vad ni vet. Så grymt dålig stil.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:03:47
Postat av Hilda

håller med er, det är bara det att som ett stort 1D fan blir man lite upprörd osv när man får veta att dom är i Stockholm- men att man inte vet vart. Men jag tycker ni gör ett jättebra med den här bloggen och jag verkligen älskar den! Jag skulle inte vetat så mycket om One direction om jag inte hade läst den här bloggen. :)

Så ta inte åt er av alla taskiga kommentarer, inga menar att vara taskiga utan blir helt enkelt lite stressade när dom inte vet vart killarna är.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:04:17
Blogg: http://hildaaboman.devote.se
Postat av Marisia

Asså jag tkr också att om ni vet kan ni ju säga, jag säger inte direkt att ni suger ocj ja venne vad, men förr elr senare kmr mer än tusen fans hitta de. Tror du verkligen de kmr få ha lugn & ro elr??Jag säger inte att ni suger, men liksom ni gör det inte bättre om ni håller det secret. Och de kmr hit för att se fans också så liksom, ni kmr bara få mer skit om ni liksom vet och inte säger. För att de kmr ändå inte få ''lugn och ro''. De var ju de som valde att bli kände, och vi directioners hjälpte dom att bli det så de blir bara glada om de ser oss. Man blir ju inte direkt glad om man inte ser ett enda fan. Så om ni vet säga bara

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:11:43
Blogg: http://www.karam.devote.se
Postat av Elin

Men dom vet ju inte vart dom är någonstans!

bryr er inte om dom som kommentera såna onödiga saker! eran blogg är jätte bra!!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:11:47
Blogg: http://onedirectioninfectiion.blogg.se/
Postat av Hanna

Gud vad respektlöst att hålla på som vissa gör, liksom ni gör väl det ni kan och skriver det ni vet. Och killarna borde faktiskt få det lite lugnt någon gång dom reser, och om vi brudar som älskar one direction är lugna kommer dom säkert oftare hit till Sverige!!n:) BTW varför har ni tagit bort chattboxen eller vad det nu heter, älskar eran nya design!!<3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:11:55
Blogg: http://hannasjohoolm.bloggplatsen.se
Postat av Sofia

men hallå? alla ni som kommenterar "berätta snälla vart dom är" osv, asså har ni ens läst inlägget? Dom vet ju inte vart dom är! Bäst ni läser lite nogrannare och börjar fatta att bara för att dom äger Sveriges största 1D blogg, så vet dom inte exakt var dom är hela tiden.

Ett bra sätt att få reda på mycket är att följa konton som t.ex @IDstalking på twitter. Försök att lösa det ni undrar mer själva. Självklart så så är den här bloggen till för att skriva "skvaller" osv om One Direction, men dom kan inte veta exakt allt om dom. ;)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:11:57
Postat av Anonym

Helt rätt! Som ni skriver så gör ni ju det här för oss, för eran tid. Vi ska vara jädrigt tacksamma som har er och en så fin blogg där man får ut såpass mycket posetiv information att killarna, att ge ut vart dem är hela tiden är bara dumt emot dem. Dem ska inte behandlas dåligare för att dem är kändisar, dem tar in lika mycket stryk som oss. Så snälla, var stolta över dem, skada dem inte. Jag tycker ni är jätte duktiga och att ni är väldigt generösa! :) Ha det bra

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:12:16
Postat av Anonym

Asså jag tror att ni försöker träffa dom själv, därför så säger ni inte vart dom är. Håller verkligen med Linda, och det här inlägget var verkligen RUDE! Asså ta det lungt, ni har själv valt att blogga så klaga inte. Dela med er av det ni vet, annars så är det väl ingen idé att ha en 1D blogg om ni inte ens tänker berätta var dom är, speciellt då dom är i sverige. Blir sjukt irriterad, asså ni behöver inte säga vilket hotell och så men ni borde iaf säga vilka platser dom har varit på osv, asså skriv något iallafall!! Lek inte att ni inte vet, jag slår vad om att ni försöker träffa dom själv!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:13:15
Postat av Anonym

Håller med er! Ni har helt rätt:) Ni ÄGER som har denna sidan! Ni e helt grymma:)



Men om ni får reda på hur längen de stannar skulle ni väl kunna skriva det?^^

Kram!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:13:54
Postat av M

Håller helt klart med er!

Tycker verkligen endel tjejer överdriver, såklart jag gärna vill träffa dem. Men först och främst vil jag inte störa dem när de håller på med albumet.



Ni som driver denna blogg är grymma, ta inte åt er för vad vissa idioter skriver! :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:19:54
Postat av Kongo

Linda och anonyma jävel. Gå och lägg er. DOM VET INTE. Inse. Hatar folk som ni. Ni tror att dom är ute och letar själva? I bet my buttons you're wrong. Dom bor inte ens i Stockholm. Ni e så jävla dumma i huvet

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:23:05
Postat av Mikaela

Jag tycker att ni är guld som har den här bloggen. Jag kan verkligen inte fatta att ni lägger ner så mycket tid. Bry er inte om de svinen som bara klagar hela tiden. Ni är så jävla bäst och jag önskar jag kunde säga det face to face till var och en av er.

Jag tycker inte ens ni ska berätta vart dem är om ni får den informationen. Vi ska få ta reda på det själva. Gör som jag, jag åker till Stockholm i helgen, om jag har tur kanske jag ser dem, who knows?!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:27:41
Postat av elleni

asså jag kanske säger som alla andra men eran blogg äger!!! ni lägger ner såååå mycket jobb på bloggen och jag tycker alla borde vara tacksamma för det!!! För mig gör det inget om jag inte vet exakt var de är för jag bor såååå jävla långt ifrån Strockholm!

<3<3<3<3<3<3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:27:48
Postat av 1D Novell

skit i dem! jag tycker att ni gör ett grymt bra jobb.

visst är förstår jag er också om ni skulle veta det att ni inte vill säga vart dem är få´ör då kommer fansen att "Bomba dem" förstår ni? hahah

Kram Älskar er blogg btw! <3<3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:29:09
Blogg: http://loveoned.blogg.se/
Postat av harry styles

jag TYCKER ATT DEN HÄR BLOGGEN ÄGER!!

MEN DET FINNS IDIOTER SOM TROR ATT DOM TVÅ PERSONERNA SOM ÄGER BLOGGEN ÄR 1D VAKTER OCH VET ALLT OM DOM!! TÄNK VAD NI KOMMENTERAR INNAN NI SKICKAR

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:34:00
Postat av Anonym

Jag håller med er med allt ni säger. Själv tycker jag att alla inte bara ska få "serverat" vart dom är för då kommer ju fan hela världen att åka dit. Jag vet att man kan ta reda på det om man verkligen sätter sig in i det och det är klart att dom kommer byta ställen men dom måste ju också få lite privacy? VISA RESPEKT. En riktig directioner kan hitta dom och jag tycker bara att de som verkligen försöker och inte bara glider med på en räkmacka, förtjänar att träffa dom. Vi vill ju alla att killarna ska tycka bra om oss och därför ha respekt för killarna och va inte så egoistiska.

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:35:32
Postat av emma

en sak jag undrar lite, ni skriver att ni inte vet vart dom är exakt men oxå att ni inte ska skriva ut vart dom är på bloggen, som om ni visste det? är bara lite confused;) men gillar er blogg!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 17:38:55
Postat av Anonym

LOL

Datum: 2012-05-10 | Tid: 18:10:41
Postat av Caroline

Gud vilka "fjortisar" det har blivit av Directioners...

Jag är glad att det går bra för killarna och så men när de blir jagade i Sverige börjar det kännas som om att saker och ting går överstyr. :(



Jag saknar nästan tiden när ingen riktigt visste vilka de var, när man satt och kikade på videodagböckerna från trappan hundra gånger om bara för att man inte såg så mycket av dem annars i Sverige... :/

Datum: 2012-05-10 | Tid: 18:11:34
Blogg: http://shutupfluffy.blogg.se/
Postat av Saga :D

Det är väl klart att alla vill träffa dem! Men om alla fansen skriker, knuffas och bara håller på kanske dem inte ens vill komma hit längre. Jag säger absolut inte att alla directioners är så men det finns ganska många, tyvärr. Och, ja, det ät jättekul att dem är i Sverige men dem är här för att spela in sitt nya album. Och klaga inte på tjejerna som har den här bloggen och uppdaterar varje dag för att VI ska kunna få information om dem. Dem lägger ner jättemycket tid på det här! Och killarna säger ju hela tiden att dem älskar sina fans, men till och med jag skulle bli lite trött när man inte får ha något privatliv. Killarna har faktiskt lagt hela sitt privatliv åt sidan för musiken. Så det enda jag tycker är att man ska visa lite respekt!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 18:18:35
Blogg: http://onedplanet.blogg.se/
Postat av Izabelle

Håller med er !

Datum: 2012-05-10 | Tid: 18:19:45
Postat av Bahra

Jag älskar eran blogg, och de som inte är tacksamma kan bara dra här ifrån, jag hatar när folk är otacksamma! ni hittar ju all information som ingen annan kan hitta!! De som klagar, gå och leta upp en annan blogg som svara på era frågor, vill ni veta, finns ju alltid twitter, för de skriver vad de gör, så gå och ta reda på de helt själva! istället för att klaga på bloggarna!!!!!!!!!!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:13:33
Postat av Olivia♥

Dom borde vara väldigt tacksamma för all information ni ger, om dom vill veta vart 1D är så får dom ta reda på det själva!

Skit i dom som klagar, jag är sjukt tacksam för eran blogg verkligen, ha det bra!

KRAM

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:22:21
Blogg: http://oliviaomilenas.blogg.se/
Postat av sahar

Amen skit i de som försöker vara elaka, eller är elaka. Men ni borde inte skrivit så som ni gjorde för då blir vissa läsare förbannade och börjar lägga all skit på er. (Typiskt sånna männsikor) Ni är sjukt duktiga och ni borde inte ens bry er om de som skriver en massa skit!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:23:15
Postat av Elina

ni gör ett fantastiskt jobb! Ni ger ut så mycket information varje dag och det är jag så tacksam för. Skit i vad de säger för man förstår ju att killarna också vill ha det lite lugnt. Om de vill få reda på mer får de söka efter det själva!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:34:10
Postat av Emine

Jag håller med Amanda och Julia. Visst jag vill också veta vart de är men jag skriver inte otacksamma saker till de. jag älskar bloggen precis som den e och jag förstår det ni skriver :) alla som har varit oskyssta tycker jag ska säga förlåt :) Love this Blogg :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:44:44
Blogg: http://onedirectionswe.blogg.se/
Postat av Wilma grundström

Gud, vad bra skrivet! Själv tycker jag också att dem borde få lite lugn och ro, dem spelar ju trots allt in ny musik! puss

Datum: 2012-05-10 | Tid: 19:52:48
Blogg: http://somniaa.blogg.se/
Postat av Anonym

ni är jätte bra bry er inte. man fattar ju att det inte är lätt att hitta allt de ni hittar om dom så är faktiskt förvånad över att ni hittar allt som ni hittar

Datum: 2012-05-10 | Tid: 20:02:44
Postat av Alma

Hej på er! Jag hittade den här bloggen just den dagen jag hittade, och blev förälskad i One Direction och sen dess har jag läst bloggen flera gånger om dagen! Älskar den. Ni som nu klagar kan för fasen göra en egen 1D blogg och skriva allt ni vet om dom och skriva de senaste nyheterna. Jag kan bara säga det att ingen kommer kunna göra en blogg som denna i alla fall, så sluta klaga! Bli ju bara förbannad.

Ett stort tack till ni tjejer som hjälper oss Directioners med all info! Ni är guld värda <3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 20:05:37
Postat av Emma

Asså hur fan kan nån sjunka så jävla lågt och skicka hat till er!!! Utan den här bloggen så skulle jag fan dö!!!! Bry er inte om dom som skickar hat, dom e dumma i huvudet och förtjänar inte er underbara tid!! Älskar er alla som bloggar på den här bloggen!! Är inne och ser om ni har uppdaterat ungefär 20 gånger varje dag!!<3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 20:18:43
Blogg: http://onlymyonedirectionstory.blogg.se/
Postat av hanin

Bry er inte om alla elaka kommentarer!

Jag tycker att ni gör ett sjukt bra jobb med att hålla alla svenska Directioners uppdaterade och jag ÄLSKAR er blogg! <3

Datum: 2012-05-10 | Tid: 20:30:38
Blogg: http://thevampiregames.blogg.se/
Postat av Manda 1D fan

Håller med helt och hållet! Det är ju väldigt omoget . Ni försöker ju så mkt som ni kan och jag tycker ni gör det väldigt bra ! så att skriva att ni är skyldiga det oss är ni ju verkligen inte. Hoppas ni fortsätter med denna bloggen för det är verkligen den bästa av alla svenska 1D bloggar. ! Jag gillar denna jätte mkt och den kan inte bli bättre. Hoppas dom slutar med hat-kommentarerna !

Datum: 2012-05-10 | Tid: 21:30:15
Postat av Evelina

Håller med. Lite tacksamma kan dom väl vara? Ni uppdaterar ju skitbra, med massa bilder osv. Och dom får väl ta reda på saker själva vart dom är? Det har t.ex jag och mina kompisar gjort. Dom kan ju inte bara förvänta sig att ni ska veta EXAKT vart dom är EXAKT vilken tidpunkt...? Gud. Ha lite respekt liksom. Ni äger iaf!

Datum: 2012-05-10 | Tid: 21:59:46
Postat av Rebecca

Jag tycker er blogg är jättebra! Strunta i dom som säger sånt! Dom kan ju försöka hitta info om killarna själva om dom ska vara otacksamma! :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 22:00:46
Blogg: http://rebeccahelena.blogg.se/
Postat av Felicia

Ni kunde ha skrivit på en gång att ni inte får skriva ut information eller att ni inte vet något ! Ni skrev att ni inte kommer skriv ut vart om är men igentligen vet ni ju inte ens själva .. så skriv sanningen från början istället !

Datum: 2012-05-10 | Tid: 22:11:31
Postat av M

haha, asså sååå himla roligt å läsa!

JÄVLAR vilken stor grej det vart av de hela *GRATTIS BRUDAR" seriöst, vet ni vars dom är och inte vill säga så håll jävla keften och skit i de hela, eller så säger man, orka göra 3 inlägg om att dom är här/kommer och så ska ni tjura och provocera med att "dom behöver lugn och ro" "eftersom små skrikande fjortisar klänger" MEN FÖR HELVETE DOM ÄR KÄNDA!!! vill dom inte ha skrikande fans så kan dom lägga av! OCH JA JAG MENAR DET för det är liksom en del i de hela, och vi från sverige är inte värre än folk i andra länder haha, asså skrattretande som fan.



JA, jag vet att ni inte vet vars dom är? men skriv det på rätt sätt, och sen ska ni inte tro att ni kan skydda dom på något sätt, och att trycka ner "nya fansen", Vafan är det för jävla skit? var glad att dom får någon jävla uppmärksamhet, tror ni på allvar att om dom ser er igen så vet dom vilka ni är eller? haha, förstå hur många dom liksom gör "samma" saker med. och sen är det överdrivet med elaka kommentarer, JA man får ha olika syn på det men att liksom skriva sjuka saker blir inte bättre.



Ni gör ett sjukt jävla bra jobb. och ni som är helt jävla förbannade ni kan ju ta och ta reda på info själva, dom har ju ingen jävla skyldighet att ge ut allt. leta själva istället för att tro att ni kan hota dom ur det, om flesta vet ju ändå vars dom är så att, haha men seriöst tare chill och gör inte så åt helvete stor grej av de :)

Datum: 2012-05-10 | Tid: 22:50:16
Postat av Anonym

Word till dig anonym

Datum: 2012-05-11 | Tid: 02:51:48
Postat av Moa

Håller med er, jag har aldrig kommenterat er blogg, men den är riktigt bra. Jag tycker det är bra att ni inte säger vars dom är ( nu vet ni ju inte det men om ni skulle veta ) efter som att deras crew har sagt att dom vill vara ''ensama'' dom far inte hit för att träffa fansen. Men all cred till er, ni för ett super jobb!! ta inte åt er alls, ni vet att ni inte gör ett skit fel, ni gör allt det här för våran skull. Tack!

Datum: 2012-05-11 | Tid: 09:40:16
Postat av Bella

er blogg är super!!!! fortsätt och bry er inte alls vad dom andra säger - de elaka sakerna! ni är super och man blir glad varje gång man ser ett nytt inlägg!!!!! :D

Datum: 2012-05-11 | Tid: 13:11:15

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?