Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Top 10 1D-videos!

2012-03-31

Om ni trycker på länken här;
http://www.sugarscape.com/main-topics/homepage/706651/scream-it%E2%80%99s-our-top-10-one-direction-fan-made-videos?page=0%2C10
Så kommer ni att få se Sugarscapes 10 favoritvideos med One Direction! Det finns allt från Niam och Larry, till roliga videos, videos från när de fortfarande var med i X-factor och en fan-gjord musikvideo till en av deras låtar:) Den enda videon jag tyckte saknades var den här under;)


Postat av Daniella

Hej! Kan ni snälla svara på mina frågor? Det tar lika lång tid, eller kort kanske jag skall säga, som det tog för mig att ställa frågorna till er, så SNÄLLA. Ta er ett par sekunder åt att eventuellt leta efter fakta och svara på frågorna!



1. Skulle ni kunna länka till en adress/e-post där man kan skicka fan-mejl till killarna?



2. Vet du om dem skall ha en konsert i Sverige någon gång i år? Har biljetterna släppts ännu, och är dem i sådana fall slutsålda överallt? Och vet ni ifall dem annars kommer att ha en konsert 2013 i Sverige? :)



TACK PÅ FÖRHAND! Kram, är ett stort "fan" utav eran blogg, läser den dagligen. :)



SVARA GÄRNA PÅ KOMMENTARERNA I ANTINGEN ETT INLÄGG, ELLER TILL MIN BLOGG.

Datum: 2012-03-31 | Tid: 20:34:26
Blogg: http://www.nattstad.se/daniellaperkhed
Postat av Katia

Kikar in för att önska dig en trevligt fortsättning på lördagen.

Kram:))

Datum: 2012-03-31 | Tid: 21:18:05
Blogg: http://newstar.blogg.se/
Postat av Ida Björnfot

Usch, jag gillar inte att dem parar ihop dem 2 o 2.. då får man känslan av att att tex Harry inte gillar Niall lika mycket.. Dessutom är de ju synd om lilla Zayn.. <3

Datum: 2012-03-31 | Tid: 23:06:25
Postat av Clara

Så himla söta :')

Datum: 2012-04-01 | Tid: 02:10:04
Postat av viran^^

Naaw! va gölligt!! >w<♥

Datum: 2012-04-01 | Tid: 17:01:11

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?