Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

The Today Show!

2012-03-12

Killarna var ju som ni vet imorse gäster på The Today Show och över 5 000 fans kom ut till New York för att se de! Det är rekord i The Today Shows historia! Det är stunder som denna som man inte kan låta bli och känna sig så oerhört stolt över vår fandom och familj! Jag har lyckats hitta ett klipp från när de uppträdde men eftersom de var därför för ca 2 timmar sedan så finns inte allt ute än och det som finns har inte den bästa kvaliten! När resten läggs upp kommer det även att finnas här på bloggen;)
Här har ni i alla fall en bild från uppträdandet och en video!:)>







Postat av emma

Fan då, jag vill inte att killarna ska bli lika kända som Justin Bieber.

Jag vill inte att de ska vara super internationella. jag vill verkligen inte det. Om dom blir för kända kommer jag aldrig få träffa dom.

Datum: 2012-03-12 | Tid: 15:35:58

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?