Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liam Tweetar!

2012-03-21

Hur gulligt är inte det här?!:D
Om ni behöver en översättning så står det ungefär så här;
Vet ni vad? Alla ni gör mig så glada och jag tänkte just på allt som jag har gått igenom det senaste året och jag kan inte fatta vilken tur jag har. De har varit så fantastiskt att vara i 1D och det är allt tack vare er, tack så mycket:) Massor av kärlek från ...mig:)


Postat av noorhan

nawwwwww så söt kan du bara fråga honom om one direction kommer till sverige <3

Datum: 2012-03-22 | Tid: 13:00:13

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?