Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Jay Sean twittrar:

2012-03-18



aw, riktigt kul och är stolt över killarna :')





Postat av Vendela

Hej! Jag har en fråga. Jag ska till London om någon månad, och jag skulle då vilja besöka både milkshake city, och kanske se vart one direction bor! Så då undrar jag vart i London jag kan hitta det? Typ vart brukar de vara, vilken del av London. Skulle vara JÄTTE TACKSAM för svar!!



Kram Vendela

Datum: 2012-03-18 | Tid: 16:29:02
Postat av Ida

Vem är jay sean?

Datum: 2012-03-18 | Tid: 18:31:31
Postat av ANONYM

Ni verkar veta mycket om 1D, så ni kanske vet när dem kommer till Sverige igen ? Har hört att dem kommer till sommaren, men vet inte när.

Tacksam för svar !

Datum: 2012-03-18 | Tid: 19:10:45

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?