Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Intervju med Seventeen Magazine!

2012-03-12



Seventeen:
Under eran resa i USA, har ni märkt att ni varit tvungna att flirta på ett andra sett med amerikanska tjejer än de engelska? Finns det några speciella saker som ni är vana med att göra som inte fungerar på tjejerna här?

Zayn Malik: Ja, Louis här är redan upptagen.

Louis Tomlinson: Ja jag är upptagen.

Harry Styles:
Vi har inte riktigt speciella ”sätt” att flirta!

17: Berätta om eran första kyss. Hur gick det till?

Louis Tomlinson: Jag var 11. Det var på baksidan till mitt hus eftersom jag var utelåst!

Zayn Malik: Min var när jag var 13. Den var riktigt kort och hon var väldigt lång, så jag var tvungen att ställa en sten mot väggen för att nå upp till hennes ansikte.

17: Hur var det på eran första dejt då?

Liam Payne: Jag tog med en tjej på bio. Vi gick dit och sen åt vi middag.

Harry Styles: Jag kollade på en film hemma hos mig med en tjej. Me jag kommer inte ihåg vad det var vi såg!
Niall Horan: Jag har faktiskt inte varit på så många dejter, men jag gillar att ta det lugnt hemma och kolla på filmer med en tjej.

17: Vad mer gör en tjej vacker, än det ni sjunger om i eran låt, ”What Makes You Beautiful”?

Louis Tomlinson: Jag gillar en tjej som inte tar livet för seriöst, och är rätt så lätt att ta kontakt med.

Zayn Malik: Jag känner ungefär likadant. Jag gillar lugna tjejer som inte tar allt för seriöst.

17: Vilka har varit höjdpunkterna på eras USA turné med Big Time Rush?

Liam Payne: Att åka till alla städer, och det finns en sak vi gör på varje konsert för att få publiken att sjunga med oss. Hittills har alla sjungit med oss. Det är så fantastiskt att höra publiken sjunga en av våra låtar. Det är den bästa känslan som finns.

17: Finns det en låt på ert album som kommer ut som ni är riktigt förväntansfulla över som ni inte fått höra så mycket på radion än?

Harry Styles: Jag längtar efter att få höra ”One Thing” på radion.

Liam Payne: Ja, ”One Thing”. Jag älskar ”One Thing”!



Postat av Hanna

är det verkligen sant att det är några svenskar som har skrivit One Thing? Skulle va sååå coolt ju ;D

Datum: 2012-03-12 | Tid: 18:34:01
Blogg: http://canonvsnikon.webblogg.se/
Postat av Maria

vadå louis är upptagen, de säger ju att han är singel nu ???? snälla svara blir förvirrad haha ..

svara i min blogg tack ;)

Datum: 2012-03-23 | Tid: 14:46:41
Blogg: http://maaariias.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?