Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

iCarly Promos!

2012-03-31

Här är två promos för avsnittet som killarna är med i, iGo One Direction, som kommer ut nästa helg!:)



Postat av Shahad:))

personligen har jag nt nickelodeon längre men kan ni snälla lägga ut avsnittet på bloggen här så att alla som inte kan kolla på den kan det på er blogg?

Datum: 2012-03-31 | Tid: 17:17:11
Postat av Emma

Ja, jag håller med Shahad:)). Snälla lägg ut det på bloggen! Ni äger, btw! Kollar alltid in eran blogg, ni gör ett grymt jobb! Pöss på er!:D<3333

Datum: 2012-03-31 | Tid: 19:36:53
Postat av Maja

Asså jag har inte fattat den här ICarly grejen ?

Har det där avsnittet visas i Svensk teve ? Om inte kan inte ni Skriva när det kommer ut och så ? Vore sjukt snällt av er !:)

Ps.. Jag älskar er blogg ! Kollar den typ hela tiden ! Sjukt bra ! :D

Datum: 2012-04-01 | Tid: 19:32:43

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?