Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry Tweetar!

2012-03-21

Haha, jag visste inte att han behövde en?:)


Postat av Eni

Hahaha eller hur? :P ÄLSKAR Harry! <3

Datum: 2012-03-21 | Tid: 17:33:51
Blogg: http://enisabara.plospot.com
Postat av Tess

Den 21 mars(idag) twittrade harry "Kottbullar" :DDDDDD

Datum: 2012-03-21 | Tid: 18:02:35
Postat av Emma

Kanske därför han inte skrev en fortsättning..

Datum: 2012-03-21 | Tid: 18:39:42
Postat av Anonym

Vet ni om killarna kommer vara i London någon gång under sommarlovet?? Behöver verkligen veta :(

Datum: 2012-03-21 | Tid: 21:57:41
Blogg: http://sandrakhalili.blogg.se/
Postat av Anonym

inget illa menat, men ni uppdaterar väldigt orelevanta grejer här. eller inte relevanta, såklart är grabbarnas tweets relevanta. men tex; förstår inte hur ni kan ha missat faktumet att de idag slog ett historiskt rekord eller allt snack om en nick tv show...

tack för mig

Datum: 2012-03-21 | Tid: 23:23:17
Postat av Anonym

har du katarina en egen blogg? :) alltså din personliga blogg isf kan du inte länka den då? :)

Datum: 2012-03-22 | Tid: 18:08:40
Postat av Katarina

Till tjejen som undrar om killarna ska vara i London i sommar: nej, de kommer att spendera sommaren med en turné i USA;)



Till den anonyma tjejen som tycker att vi gör lite onödiga inlägg; Jag respekterat din åsikt och jag är tacksam för att du berättade det här men om du hade kollat lite längre ner på sidan så skulle du ha sett att vi gjort mer än 5 olika inlägg som har att göra med att de är etta i USA just nu. Och vi har vid ett flertal gånger gjort inlägg om deras show på Nickelodeon och just nu så är det så att de själva har sagt nej till att det ska ske så det finns inget mer att skriva om det;)



Till den anonyma tjejen som undrar om jag har en egen blogg; nej, det har jag inte men jag har en tumblr däremot!:) Jag heter 1dcity.tumblr.com och på twitter heter jag KitKat_1D ;) xx

Datum: 2012-03-23 | Tid: 15:05:26

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?