Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Directioners run Omegle!

2012-03-06

Nu i helgen bestämde sig alla Directioners
spontant för att ta över Omegle eftersom vi redan
har tagit över Facebook, Twitter och Tumblr!
För er som inte vet vad Omegle  är så kan jag berätta att det är en sida
som låter dig chatta online med människor från hela världen!
Jag ville bara dela med mig av lite vad som pågick...

Vissa människor var inte glada över att vi valt att ta
över Omegle...



Det fanns också lite pinsamma situationer...



Och vissa valde att lära ut om vår fandom...



BTW, det här är inte mina konversationer!



Postat av Anonym

du skojar om att ni har tagit över twitter va? MINST 80% av alla twitters medlemmar är beliebers, inte directioners. jag är både och, men beliebers äger fan twitter

Datum: 2012-03-06 | Tid: 14:46:28
Postat av Elin

Hahaha, guud så kul! fan att jag missade det :( DIRECTIONERS RULESTHE WORLD!

Datum: 2012-03-06 | Tid: 16:40:01
Blogg: http://onedworld.blogg.se/
Postat av Kaisa - Hästar, humor och One Direction

HAHA directioners på omegle e bäst :D har själv träffat några faktiskt ^^

Datum: 2012-03-06 | Tid: 17:04:55
Blogg: http://kaisasplanet.blogg.se/
Postat av Anonym

du glömmde att säga omegle är en rintig snuskig sida ;D

Datum: 2012-03-06 | Tid: 17:06:54
Postat av Irma

Haha!, vet inte riktigt vad omegle än men det är härligt med alla directioners därute! PS: alla konversationer på bilderna vär väldigt roliga! Speciellt den med Harry (Louis) och Caroline! (även om jag förstår att det inte är dem på riktigt! :D

Datum: 2012-03-06 | Tid: 17:19:13
Postat av sanna

haha älskar omegle, är så kul att reta upp dom andra när man säger typ horan the world? istället för "hi" när jag sa: horan the world? till nån så svarade personen: fuck you directioners, fuck you seriously, fuck you with a chainsaw. Jag satt och dog av skratt haha! 1Dfamily <3

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:09:00
Blogg: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av Minna

Hahaha fan va kul!! Älskade alla, men Harry + Caroline konversationen va nog bäst :D<3

Datum: 2012-03-06 | Tid: 21:39:22
Postat av Middy

Eyo, Pinsamt att skryta om att man tog över Omegle, det är ju för fan en sida för alla pervon -.- ehh

Datum: 2012-03-06 | Tid: 22:31:16
Postat av Minna

Middy: ja, men då är det väl bra att vi sprider lite ljus där då! Glädje och kärlek till alla tråkiga pedofiler som annars inte har koll på omvärlden ;)

Datum: 2012-03-07 | Tid: 00:25:16

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?