Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående 1 April...

2012-03-06

Nu är det så här att det flyger omkring massor av
jättebra idéer för hur vi Directioners ska lura killarna 1 april.
Det som jag har sett verkar störst är att alla ska sluta följa
de på Twitter och "ogilla" de på Facebook under en dag, vilket verkar kul
men enligt vissa är ooriginellt eftersom andra fandoms redan
gjort det. Det finns ett annat skämt, att få "IRegretLovingOneDirection att trenda
på Twitter men problemet är ju att killarna då kanske inte ser det
och alla har ju tyvärr inte Twitter. Det finns en tredje idé som jag har sett
ganska mycket av också; att tweeta till killarna "OMG, HOW COULD YOU DO THAT?!"
eller något liknande så att killarna tror att vi kommit på någon
stor hemlighet om de!
Jag skriver bara det här inlägget så att ni är medvetna om de olika
alternativen och kan välja den ni själva gillar mest;)



Postat av saga

Tycker faktiskt att det första och sista var bra men om jag ska välja ett då blir det de sista!<3

Datum: 2012-03-06 | Tid: 08:34:56
Blogg: http://fellanochsaggesfotoblogg.blogg.se/
Postat av rebecca

jaaa

Datum: 2012-03-06 | Tid: 14:28:33
Postat av Anonym

Asså ja tycker att de sista va bäst!! Dom kommer ju bli så himla förvånade å ba: WHAT!?

Hhaha... men ja har tyvär inte twitter :(

Kram

Datum: 2012-03-06 | Tid: 14:49:01
Postat av Hanna

haha jag tycker det sista :D

Datum: 2012-03-06 | Tid: 16:14:41
Blogg: http://canonvsnikon.webblogg.se/
Postat av Matilda

Den sista! ;D

Datum: 2012-03-06 | Tid: 16:49:40
Postat av Anonym

jag tycker den sista oxå! bara man försöker meddela så många som möjligt så att det inte bara är typ 3 som skriver.. ;)

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:22:50
Postat av Anonym

jag håller med alla. ni där upp. tycker de sista bara om man försöker skicka så många som möjligt. o jag har twitter men dom följer inte med mig så vitt inte om dom ser vad jag skriver till. vett ni de. azzå ni som har twitter. har jag sakt att jag tycker om ert blogg

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:57:11
Postat av anab

jag håller med alla. ni där upp. tycker de sista bara om man försöker skicka så många som möjligt. o jag har twitter men dom följer inte med mig så vitt inte om dom ser vad jag skriver till. vett ni de. azzå ni som har twitter. har jag sakt att jag tycker om ert blogg

Datum: 2012-03-06 | Tid: 19:59:52
Postat av agnes

sista, for sure!

Datum: 2012-03-06 | Tid: 23:12:30

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?