Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Tweet

2012-06-24


Oh herregud... fatta vad tur den här tjejen har! 


Postat av ebba

haha klockrent ju!

Datum: 2012-06-24 | Tid: 13:18:25
Postat av Directioner

Hej hej, eftersom jag set många kommentarer på youtube klipp att dem hatar Niall att han ska ut ur bandet så tycker jag att alla directioner på en och samma dag ska tweeta #LNS = LetNiallSing.
Och eran blogg är så stor så tänkte om ni kunde framföra detta på eran blogg.
Kram en directioner

Datum: 2012-06-24 | Tid: 14:38:10
Postat av Directioner

Ojdå råkade bli lite fel, menade att man kunde göra någon sån trend me typ #stophateniall , det är bara en ide jag har och det skulle vara kul om ni förbättrade den eller vad man säger. Men ni måste ju inte ;)

Datum: 2012-06-24 | Tid: 15:35:29
Postat av Ilona Loves 1D

Hej! Har ni hört nånting om en flash- mob som kommer att inträffa i Stockholm? Jag lästa nånstans att det kommer va en men jag vet inte när! Btw eran blogg är bäst!!:)

Datum: 2012-06-24 | Tid: 15:46:25
Postat av Anonym

Hej, tack för att ni skriver på den här bloggen! :D Men jag skulle vilja tipsa om en tävling som man kan rösta på Harry eller/och zayn eller/och justin Bieber om vem som har snyggast tatuering. Gå in på länken här ---> http://www.hollywoodlife.com/2012/06/23/one-direction-justin-bieber-tattoo-harry-styles-zayn-malik-pics/ så kan du rösta så många gånger du vill! :D

Datum: 2012-06-24 | Tid: 22:15:08

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?