Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Svar på frågestunden! Del 2

2012-06-30

Fråga: Läser ni några one direction noveller eller bloggar?
Svar: Nej det gör jag faktiskt inte!


Fråga: Kommer de till Finland?
Svar: Det är svårt att veta om vilka länder killarna tänker besöka...
Dom ska ju ha en Europaturné så det är bara att hoppas.

 

Fråga: Vad heter killarnas föräldrar och syskon?
Svar: Harrys föräldrar heter Anne och Joe (och hans styvfar Robin)
och hans storasyster heter Gemma.
Louis mamma heter Jay (Johannah) och hans pappa heter Mark,
han har fyra biologiska systrar, tvillingarna Pheobe och Daisy, Lottie (Charlotte), Fizzy (Felicite)
och en halvsystern Georgia.
Nialls mamma heter Maura och hans pappa heter Bobby, han har en storebror som heter
Greg.
Liams mamma heter Karen och hans pappa heter Geoff, han har två äldre systrar
Ruth och Nicola.
Zayns mamma heter Trisha (Patricia), hans pappa heter Yasser
och han har tre systrar som heter Safaa, Waliyha och Doniya.


Fråga: Vilka sorts tjejer gillar dom?
Svar: Någon frågade var Harry gillade för tjejer
och det är jättesvårt att säga.
Han har ju setts tillsammans med både nittonåriga modeller och trettiofemåriga programledare.
Men något som alla killar verkar hålla med om är att deras framtida tjejer ska vara söta,
kunna ta skämt och att dom ska vara enkla att prata med!


Fråga: Finns det någon/några bilder på Eleanor när hon ¨Jobbar¨ och har hon en blogg?
Svar: Nej jag har inte sett några sånna bilder, hon jobbar som modell för Hollister och nej vad jag
vet så har hon ingen blogg.

 

Fråga: När började Louis dejta Eleanor, och när blev det offentligt?
Svar: Louis och Eleanor började dejta för ungefär nio månader sen
och jag vet inte riktigt när det blev offentligt.

 

Fråga: Tror ni att Louis och Eleanor kommer att vara ett par om några år?
Svar: Jag (Mira) vågar inte riktigt uttala mig om det... Jag tror att Liam och Danielle kommer vara
ett par längre än Lou och Eleanor men jag vet inte.

Fråga: Om Louis är 28 år tror ni han skulle dejta någon som var typ 20 då?
Svar: Jag (Mira) tror nog att han säkert skulle kunna dejta en 20, han går nog
mer efter personlighet än ålder.

 

Fråga: Dem säger ju att de har facebook, skypes och sånt där de
pratar med vissa fans, ger dom deras namn bara helt random eller?
Svar: Jag kan inte svara på den fråga, dom kan säkert ge ut i DMs.

 

Fråga: Dem har ju ps3 konton där de spelar med sina fans, vet ni vad de heter?
Svar: Nej jag vet inte vad dem heter på ps3.

 

Fråga: Vet du vem som är deras manager, är det typ Savan, Simon, Paul eller någon annan osv?
Svar: Paul är deras säkerhets-/livvakt. Dom är signade till Simon musikbolag och Savan
hjälper till att cocha dom. Kort sagt


Fråga: Är det sant att Louis ska bli pappa?
Svar: Jag har inte ens hört det ryktet, dom skojade om det
den första April däremot. Men nej, jag kan nästan lova att Lou
inte ska bli pappa.

 

Fråga: Hur gammal är Eleanor? Har hon några syskon?
Svar: Hon är född 1992. Nej, hon har inga syskon!

 

Fråga: Ska ni inte skriva om flashmoben?
Svar: Det kan vi göra i ett annat inlägg!

Fråga: Vad hände med alla andra som bloggade här? Katarina eller vad hon hette...
Det känns som om bloggen var bättre förut.
Svar: Jag började ju blogga här för bara några dagar sen,
så det blir lite svårt för mig att svara på den frågan. Jag vågar inte riktigt uttala mig om varför
bloggningen blivit sämre. Men som jag sagt innan,
det är bara att söka runt på internet så kommer ni att hitta
all information om killarna som går att få reda på!

 Om det är något ni undrar kan ni också bara slänga in en kommentar,

brukar svara på kommentarer då och då!



Postat av Rebecka

Jag har sett på olika sidor att Eleanor är född 1992
Och på Instagram så följer Louis Eleanor(om det är hon) och där heter hon något med Eleanor92

Svar: Förlåt du har alldeles rätt! Ändrar på det.
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-06-30 | Tid: 18:53:53
Postat av Anonym

Eleanor jobbar inte som modell för Hollister, utan de som jobbar på Hollister (går runt och pratar med kunderna osv.) kallas för "floor models". De brukar vara vackra, kanske det namnet kommer från.

Datum: 2012-06-30 | Tid: 19:26:36
Postat av Anonym

Heter inte Harrys biologiska pappa Des....?

Datum: 2012-06-30 | Tid: 23:10:06
Postat av Madde

Eleanor har en storasyster som heter Megan :)

Datum: 2012-06-30 | Tid: 23:40:36

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?