Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Liam tweetar.

2012-06-04

En del människor har skickat hat-mail till Danielle och Liam har tweetat om det...
Jag förstår verkligen inte grejen med att skicka hat-mail. 
Visst, alla gillar inte alla, men vi kan åtminstone respektera alla.
Det som gör det här ännu värre är att dom här människorna sårar inte bara Danielle,
men oxå hennes familj, vänner och Liam.


Postat av Anonym

Jag kan inte fatta att folk gör så! Blir så jävla arg! dom som gör så säger att dom är fans... Det är fan inga fans som gör så! och sen så är det som dom gör är internetmobbning -.- Något som jag HATAR!

Datum: 2012-06-04 | Tid: 15:39:29
Postat av Anonym

Hur kan man ens skicka hat-mejl till Danielle? Det är så patetiskt så att det inte är sant och hon och Liam är ju typ det perfekta paret. Jag bryr mig inte om hur mycket jag älskar Liam, han måste gifta sig med Danielle, hahah. :D

Och dem som skickar hat-mejl till henne måste väl förstå att de sårar Liam också, det ser man ju klart och tydligt om man läser dessa tweetsen. Sluta hata på personerna som killarna älskar, det kommer inte få killarna att gilla dig, utan det kommer bli tvärtom. De kommer ogilla dig.

Datum: 2012-06-04 | Tid: 15:43:11
Postat av Wilma :)

Visst kan man vara avundsjuk på Danielle för hon har en så fin kille, men det är ju för att vi bryr oss om Liam så fruktansvärt mycket!<3 Men detta är ju självklart INTE OKEJ!! Dem har ju ingen respekt över huvudtaget och det är ju bara löjligt! :/ Och som hon skrev på sin egna Twitter: Bara för att ni hatar mig betyder det inte att han kommer älskar er! Helt rätt tycker jag! :)<3!

Datum: 2012-06-04 | Tid: 16:02:07
Blogg: http://www.wiillmmaass.bloggplatsen.se
Postat av 1D novell

Usch, så patetiskt att skicka hat-mejl. Är man ett äkta fan av 1D ska man respektera deras vänner/flickvänner också! :)

Datum: 2012-06-04 | Tid: 16:18:06
Blogg: http://onednovells.webblogg.se/
Postat av Ilona

Håller med kommentarerna ovan!! Det är DIRECTIONATORS som gör så!!!

Datum: 2012-06-04 | Tid: 20:34:30
Postat av love1Dforever

fattar inte heller grejen med att skicka hat mejl, det är ju trots allt hon som

får han att le. Hur tänker dom när dom skickar hat mejl gör dom henne ledsen gör dom Liam. varför ska hans/deras flickvänner lida för att dom är kända???!

Datum: 2012-06-04 | Tid: 20:56:11
Postat av ONE DIRECTION NOVELLER

NYTT KAPITEL - ONE DIRECTION NOVELL

Datum: 2012-06-04 | Tid: 21:30:59
Blogg: http://yougavemestrength.blogg.se/
Postat av Anonym

Someone who makes me..Me



Liam är så söt. HAHHA JAG GRÅTER FÖFAN

Datum: 2012-06-04 | Tid: 21:35:45
Postat av Anonym

Haha, det där ser inte ut som louis.

Datum: 2012-06-04 | Tid: 21:36:19
Postat av Felicia

Hejsan nu ska jag ha en frågestund på min blogg så gå in och ställ en fråga. Blir jätte glad! :D

Direkt länk: http://kandissnytt.blogg.se/2012/june/fragestund.html

Kram Felicia!

Datum: 2012-06-04 | Tid: 21:46:05
Blogg: http://kandissnytt.blogg.se/
Postat av Elin

Hur tänker dom? Vill dom inte att Liam ska vara glad eller? Bara idioter som skriver sånt, inte äkta directioners. Älskar Liam och Danielle! <3

Datum: 2012-06-05 | Tid: 22:53:43
Blogg: http://elinfristroms.blogg.se/
Postat av kik

det är ju inte ens de jäva fitta

Datum: 2012-06-06 | Tid: 18:37:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?