Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående uppdateringen!

2012-06-13

Jag är jätteledsen att uppdateringen inte varit den bästa på sista tiden. Har precis fått sommarlov
så har haft mycket saker och göra nu ett tag och även nu på lovet har jag saker som jobb osv.
Kommer självklart försöka uppdatera så mycket som möjligt, antar att ni läsare också har / ska
få lov så ni förstår mig kanske? :)

Ville bara berätta det så ni vet hur det ligger till, ska försöka bättra mig lite nu!

såg föresten att någon sa att bloggen är med i senaste 'julia' tidningen. riktigt kul måste jag säga :')



Postat av anna

men skaffa gästblogger då??

Datum: 2012-06-13 | Tid: 18:44:07
Postat av Anonym

det är inte eran blogg som är med det är onedirectionsweden.se som är med!!!

Datum: 2012-06-13 | Tid: 18:59:40
Postat av Anonym

ehhh va???

Datum: 2012-06-13 | Tid: 21:16:28

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?