Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

1D Q&A

2012-06-29

 
Q&A börjar nu på killarnas gemensamma twitter, @onedirection!
Liam är just nu där och svarar på frågor.


Postat av Anastasia

Hej! Kan ni svara på det här väldigt fort!! Alldeles nyss ringde det någon och sa till mig att jag hade vunnit en träff med 1d, hon sa vilket datum och vart. Mina vänner har anmält mej och jag hade vunnit. Men jag måste ringa tillbaka de och fråga en sak, så jag undrar om ni har koll på om någon har lottat ut en träff med killarna? Jag vill så gärna veta om det är sant!

Svar: Var är själva träffen då? I Sverige? Vilket datum? Det är svårt att bara svara på din fråga rätt av med bara en lilla informationen. Vad jag vet så har inget speciellt besök utlottats med killarna.
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-06-29 | Tid: 20:56:12
Postat av Anastasia

Ja, i Sverige. Jag bor i Gnesta, där träffen skulle vara.. Eller de sa att jag skulle möta de vid en torg, och sen följa med de till en hemlig plats på lördag nästa vecka. Mellan 15 och 9.

Svar: Nej jag tycker inte du ska gå dit.. Killarna ju konserter just då och är i USA. Det är nog någon som försöker jävlas med dig tyvärr!
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-06-29 | Tid: 21:06:10
Postat av Nialllover <3

Man måste ha twitter för att kunna se deras livechat va?
Asgrym blogg btw... <3

Svar: Man kan gå in på https://twitter.com/onedirection/ och kolla vad de skriver, men då kan du inte skriva något till dem, utan för att skriva måste du ha twitter! :)
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-06-29 | Tid: 21:17:44
Postat av Anastasia

Håller med, låter lite orelistiskt så jag ska nog skippa det. Tack! :)

Datum: 2012-06-29 | Tid: 21:35:12

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?