Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn tweetar

2012-07-28



Postat av Anonym

Snälla, kan ni inte fixa så att man kan gå tillbaks i gamla inlägg och se vad ni har skrivit? Jag har vart utomlands en vecka nu och inte haft tillgång till internet, så jag vill gärna se vad som skrivits här på bloggen! :)

Datum: 2012-07-28 | Tid: 17:46:52
Postat av Anonym

vad menar zayn? =)

Datum: 2012-07-28 | Tid: 17:55:05
Postat av Anonym

Ni skriver inte så mycket om zayn jämfört med harry..

Datum: 2012-07-28 | Tid: 19:29:15
Postat av Moa Malik

Den var fantastisk! När ska One Direction uppträda i os? Kolla gärna min bästa kompis blogg!

Datum: 2012-07-28 | Tid: 20:12:58
Blogg: http://leahssnyggingar.dinstudio.se
Postat av Shimo - Lidingös största blogg

Har ingen TV så kunde inte kolla :P

Nu är min första vlogg om min 21 dagar långa VATTENFASTA upplagd på bloggen!
Jag vill sprida det här för jag lovar er, vattenfasta är det BÄSTA ni kan göra för er själva!

Ni får också svaren på dagens fråga och dagens sexfråga!

Puuss på er babieees! ;) <3
*
*
*
*
*
*
//Shimo - Lidingös största blogg - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Datum: 2012-07-28 | Tid: 20:26:05
Blogg: http://shimoangel.blogg.se

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?