Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall twittrar igen

2012-07-19




Postat av Sandra Almqvist

http://www.youtube.com/watch?v=0VqTwnAuHws&feature=player_embedded#!

Kolla på det här, HUR coolt som helst!!!!!!!!

Datum: 2012-07-20 | Tid: 01:19:18
Blogg: http://Www.SandraTomlinson.Tumblr.Com
Postat av Julia s

Till vilket twitter account kunde jag twittra en fråga till kilarna till intervjun på lördag? Ni skrev om det innan men jag kmr inte ihåg vad det hette.SNÄLLA SVARA!!<3

Datum: 2012-07-20 | Tid: 03:03:32
Postat av Julia s

till vilken twitter kunde jag tweeta en fråga till intervjun som killarna ska vara med i på lördag? ni skrev om det innan men jag kmr inte ihåg xD varför kan man inte kolla era tidigare inlägg genom att bläddra bakåt?

Datum: 2012-07-20 | Tid: 03:49:12
Postat av Malin

Hej!
Vet ni om killarna kommer att vara på plats på teen choice awards som hålls den 22? Dom är ju nominerade, så jag tänkte om man visste om dom skulle vara där eller inte? TACKSAM FÖR SVAR :)
jättefin blogg!

Svar: Jag tror inte det med tanke på att dem har konsert då./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-20 | Tid: 14:56:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?