Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Niall twittrar

2012-07-20




Postat av Sveriges STÖRSTA tvillingblogg


kolla in SVERIGES STÖRSTA TVILLINGBLOGG som bara växer mer och mer för varje dag! Vi är Två MANLIGA bloggare!


www.thetwins.myshowroom.se

Datum: 2012-07-20 | Tid: 17:57:43
Blogg: http://www.thetwins.myshowroom.se
Postat av Isabell

Ja, skriva en novell som kommentar. Går det bra? :D För att jag vill det.

Svar: Jag förstår inte riktigt varför du skulle vilja det bara?/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-20 | Tid: 18:00:11
Postat av Isabell

Så här menar jag:
jag sitter och äter frukost och telefonen ringer och telfonmannen säger du har vunnit en tävling och så vidare.
Fattar ni?

Svar: Om du inte vill starta en egen blogg, lägg ut den på tumblr eller wattpad där det är meningen att dem ska vara./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-20 | Tid: 18:12:16
Postat av Isabell

För att jag vill. Vill inte starta en egen blogg. Är rädd att bloggen ska sönder. Går det bra? Ja eller nej. Snälla :D

Datum: 2012-07-20 | Tid: 18:18:08

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?