Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Louis' Range Rover idag

2012-07-24



Postat av Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)

vet ni vad det är som har hänt med Liam? Såg bilder på honom ifrån ett sjukhus och han har plåster på armen ifrån ett blodprov (skulle jag gissa på) och han ser helt jätteledsen ut. På en av bilderna står zayn och kramar honom :(

Datum: 2012-07-24 | Tid: 20:39:27
Blogg: http://emmandens.blogg.se
Postat av Nora

Svart till: Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE)
Det finns inte alls ngt sånt ifall det är på riktigt kanske du kan bevisa det och länka en bild eller alla bilderna du såg? ellh

Datum: 2012-07-24 | Tid: 23:00:40
Blogg: http://noralovebieber.blogg.se
Postat av Johanna

Hej, jag ska åka till England snart och jag undrar om ni eller någon vet vilken milkshake city det är killarna brukar vara på. Det skulle vara as ballt att vara på samma som dom brukar! Och sen vilken Nandos Niall/killarna brukar äta på. Om ni vet, skulle ni kanske kunna svara i ett inlägg då? :) Tacksam för svar!

(Älskar bloggen!)

Datum: 2012-07-25 | Tid: 00:43:18
Postat av Bluu :)

Halloj :)
Jag vet att jag är helt efterbliven, dum och korkad, men hur gick det till när One Direction blev One Direction? :) hehe;)

Datum: 2012-07-25 | Tid: 10:44:42

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?