Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Killarna är INTE i Sverige just nu

2012-07-19

Vi har fått väldigt många kommentarer om att vissa påstår att killarna är i Sverige just nu men vi kan bekräfta att dem inte är det.
Dem sågs senast vid Sony Studios igår och dem hängde även med bandet McFly och skrev låtar med dem.
Dem kommer nog inte heller komma till Sverige nu för att dem ska uppträda i UK den 21 Juli,
plus att dem kommer hit för att spela in låtar och det har dem redan gjort i London igår.
Så ni som sitter utanför studion kan gå hem, det är ingen mening med att slösa bort sitt sommarlov på detta.
Om killarna nu kommer så kommer det att finnas bilder på dem på flygplatsen i London (Heathrow).
Och jag lovar, om dem mot all förmodan kommer så kommer vi att skriva det.
Och om det finns några här som sprider sånna rykten så får man gärna sluta,
det blir inte bra för någon.


Postat av One Direction

TACK SÅ HIMLA MYCKET! JAG UNDRAR OM DU ÄGER BLOGGEN NU MED JULIA O AMANDA FÖR DU ÄR JÄTTE BRA BLOGGARE. JAG VET ATT DU INTE KAN SVARA PÅ DEN HÄR FRÅGAN. MEN JAG VAR I STUDION IGÅR OCH SEN VAR DET EN MAN I SEVEN ELEVEN SOM SA ATT NIALL VAR DÄR OCH KÖPTE EN REDBULL TROR DU PÅ DET??? KAN DET VARA SANT???

ÄLSKAR BLOGGEN

Svar: Tack, nej jag (Mira) äger inte bloggen med Amanda och Julia. Nej killarna är inte i Sverige nu han ljög isåntfall./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-19 | Tid: 11:29:08

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?