Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harrys nya twitterikon

2012-07-14

 




Postat av sandra

vad har hänt med julia, amanda och dom andra bloggarna på den här bloggen?

Datum: 2012-07-14 | Tid: 03:17:19
Postat av Sara

Hej asså jag vet inte hur jag ska säga detta men först vill jag börja med att ni bloggar jävligt bra! Nog en av dom bästa fan-bloggarna jag har läst,
Jag älskar läsa fan-bloggar men denna är speciell, så den är bättre!
Att ni har tid och skriva om one direction och leta fakta om dom.
Jag älskar er blogg!!!! Kram sara <3

Svar: Tack så jättemycket, vi blir jätteglada över attt få sånna här kommentarer!:)/Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-14 | Tid: 03:19:33

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?