Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry och Niall idag

2012-07-18

pic.twitter.com/vXr9ndxM

pic.twitter.com/H5JQvBe6

pic.twitter.com/FcZkXS9f



Postat av Anonym

Okej allvarligt!! Nu såg jag savan kotecha för andra gången i folkungagatan. Första gången såg jag honom där början av juni med en barnvagn, sen såg jag honom idag med sin fru och pratade engelska och dem gick med en barnvagn. Vet att ni kommer säga att det inte är han men jag tror att det är han....:)

Svar: Hans fru är svensk så det kan vara han men jag är inte helt säker./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-18 | Tid: 16:06:24
Postat av Wanja

Hej! Jag och min syster har gjort en cover på "Between the lines", en låt som egentligen först var tänkt att bli One Directions första singel - men som aldrig blev det. Demot och texten finns dock på youtube, och vi tror att det är Savan Kotecha som sjunger på den. I varje fall, vi älskade låten från och med första gången vi hörde den, och bestämde oss som sagt att göra en cover på den. Vi kommer i framtiden att göra fler covers på killarnas låtar.

Det skulle vara jättekul om ni vill ta en titt på vår cover! Här är länken:

http://www.youtube.com/watch?v=lV_rLj7Derw

Kram<3/Wanja

Datum: 2012-07-18 | Tid: 16:36:03
Postat av Emma

Ni var ju jätteduktiga, tjejer! Och låten var superfin! Vad kul att ni ska göra lite covers på killarnas låtar, hoppas att ni får många som lyssnar! Jag skulle Gilla på youtube men tyvärr så har jag inget konto där så.... Men grymt!:D<333

Datum: 2012-07-18 | Tid: 19:59:01
Postat av Emma

Ni var ju jätteduktiga, tjejer! Och låten var superfin! Vad kul att ni ska göra lite covers på killarnas låtar, hoppas att ni får många som lyssnar! Jag skulle Gilla på youtube men tyvärr så har jag inget konto där så.... Men grymt!:D<333

Datum: 2012-07-18 | Tid: 19:59:06
Postat av S

Asså nu är jag RIKTIGT förvirrad! jag har sett Savan 3 gånger idag utanför studion! Och han sa: Ni får ta bilder med dom imorgon! Sååå... kommer dom till Sthlm?

Svar: Nej han twittrade för nån dag sen att dem inte skulle komma så jag tror på det. Det är verkligen ingen mening att sitta utanför studion för dem kommer med största sannolikhet inte att komma./Mira
fridamarika.blogg.se

Datum: 2012-07-18 | Tid: 22:40:38

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?