Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Grattis på födelsedagen Eleanor!

2012-07-16



Grattis på 20 årsdagen Eleanor! Önska henne grattis på twitter, hennes twitter är @EleanorJCalder.


Postat av Anonym

Det går ju rykten om att killarna ska komma igen, tänker inte skriva här när i alla fall någon directionator läser min kommentar, men till saken nu då. Förra gången dem var i Sverige så vet jag inte om ni inte visste om studion eller om ni inte bara skrev den för att visa respekt och för att inte orsaka värre kaos än det redan var. Tycker i alla fall att ni gjorde ett sjukt bra jobb förra gången och snälla, jag ber er att göra likadant igen. Lägg gärna ut bilder, händelser osv som hänt men skriv inte studion. Ni är trotts allt den största 1D bloggen i Sverige (såvitt jag vet iaf) och om ni skriver studion så kommer ännu mer folk komma och störa killarna, de åker ju trotts allt hit för att jobba. Vill absolut inte låta taskig eller någonting men riktiga directioners vet hur man tar reda på studion, eller ja, de allra flesta directioners lär veta vilken studion det är. Ok det här blev en liten lång kommentar så en sammanfattning bara: gör ett lika bra jobb dom ni gjorde förra gången (bilder och allt utan att skriva plats). Jag läser ofta kommentarerna ni får här, och helt ärligt så är inte så många av personer som verkar brinner för killarna. Vet att jag inte borde kunna säga det när jag inte känner kommentarerna som skrivs, men det går att se på sättet folk skriver.. Lång den här kommentaren blev haha, sorry. Hoppas ingen tar illa upp, för jag menade absolut inget illa. Vill bara att vi som verkligen vet allt, som verkligen verkligen inte kan leva utan killarna, vi som ändå kan visa respekt. VI borde veta om studion, ingen annan.

Datum: 2012-07-16 | Tid: 01:09:18
Postat av Anonym

Grattis!! Hon är så fin :)

Datum: 2012-07-16 | Tid: 03:17:19
Postat av Anonym

GRATTIS!

Datum: 2012-07-16 | Tid: 08:49:00
Postat av Anonym

Grattis finaste Eleanor! We love you so so so so much ♥

Datum: 2012-07-16 | Tid: 09:50:31
Postat av Andii ~ more cupcakes for the people! ~♥

Eleanor är så fin & söt & så. c:

Datum: 2012-07-16 | Tid: 12:35:42
Blogg: http://rainbowcupcakes.blogg.se
Postat av julia

asså, ja hon är hur vacker som helst!

Datum: 2012-07-16 | Tid: 13:01:37
Postat av Anonym

Har redan önskat henne grattis på twitter! :') så sjukt vacker, finaste Eleanor <3

Datum: 2012-07-16 | Tid: 13:54:52

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?