Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Fanvideo

2012-07-25

Nu är det så att det funderas på att göra en fanvideo och den som bidrar
till att göra den är en jättegullig tjej som heter Melissa. För att kunna få den gjord
behövs er hjälp!
Alla bilder kan skickas in, den kan vara en bild där du håller upp en skylt, visar en poster,
visar upp saker. Allt One Direction-relaterat helt enkelt. Förutom bilder kan du
också skicka in videos, videosen ska vara mellan 10-20 sekunder. 
Låter det som något för dig? Mejla in till; [email protected] innan den åttonde augusti.
 
Kram på er alla!
 
Bilderna fuckar men det är iallafall Mira som skrivit.


Postat av I

wait... whaaat? :S

Datum: 2012-07-25 | Tid: 20:59:53
Postat av Tina

Du och Enmi är ju gästbloggare och det har väll du varit ganska länge?
Men dom som äger bloggen ska dom aldrig börja blogga här igen ??
Jag började läsa för nån månad sen tror jag så jag frågar inte för att jag tyckte dom var bättre utan jag bara undrar!:)

Datum: 2012-07-25 | Tid: 21:04:21
Postat av melissa!

Hej, det blir ingen fanvideo eftersom det är inte så många som har skickat in!
Ville bara meddela det.♥

Datum: 2012-08-06 | Tid: 11:25:12

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?