Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Angående "Sverige Besöket"

2012-07-11

Eftersom vi får väldigt många frågor om det så kallade "Sverige besöket"
så tänkte jag svara på det här.
Jag vet inte om killarna kommer till Sverige nästa Tisdag det kanske
bara är ett rykte. Förra gången dem kom till Sverige så var det ingen
som bekräftade det och det kan säkert vara så den här gången med.
Men killarna har konsert den 21 juli i Liverpool (UK) så då tror jag
att dem åker hem dagen innan alltså kan dem bara vara i Sverige i 3-4
dagar. Dem åker då till Sverige för att spela in låtar till det nya albumet.

Så kort sagt så har ingen bekräftat det så vi får helt enkelt vänta och se!


Postat av vian

hej, fōrlåt att jag frågar men så dom kommer till sverige nästa tisdag

Datum: 2012-07-11 | Tid: 00:46:52

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?