Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

One Direction- I want "music video"

2012-01-02

Ett fan har gjort den här videon, så sjukt bra!!





Postat av Anonym

åh va duktig hon ääär! älskar hennes musikvideo av Moments också :D

Datum: 2012-01-02 | Tid: 22:39:36
Postat av Anonym

Fy fan va bra den va!!!!

Datum: 2012-01-03 | Tid: 00:29:09
Postat av LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Hej! Jag tänkte bara säga att jag från och med i idag kommer att lägga upp film- och serietips på min blogg varje dag kl 19:00!



Har du svårt att komma på filmer? Har du filmbrist? Vill du ta del av filmer du inte sett förut? Då är "Film&serier"-kategorin den rätta för dig! :D



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

Datum: 2012-01-03 | Tid: 01:59:01
Blogg: http://babustyle.blogg.se/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?