Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Harry twittrar:

2012-01-27



Snälla jag vet att jag inte "dumpa" Caroline. Detta var ett ömsesidigt beslut. Hon är en av de snällaste, sötaste människor jag känner. Vänligen respektera det. - Harry
-
Synd att Harry ska få se så mycket hat ang. Caroline!
 
image description



Postat av Lova

naw, harry ska inte få nått hat! :(

jag älskar dig harry! <3

Datum: 2012-01-27 | Tid: 08:47:58
Blogg: http://hpmupparna.blogg.se/
Postat av Anonym

Visst, det är synd om Harry, men det är ju synd om Caroline också.. Dom gjorde säkert slut för att hon fick för mycket hat. Jag tycker inte att fansen ska få kontrollera vem de dejtar. Vill Harry va tsm med Caroline så tycker jag att han ska få det, även om det är lite konstigt med så stor åldersskillnad.

Datum: 2012-01-27 | Tid: 13:00:56
Postat av Gabbi

Hållet med kommentaren där uppe! Klart man ska få dejta vem man vill, tycker det är sjukt att man ska få så mycket hat bara för det..

Datum: 2012-01-27 | Tid: 14:26:26
Blogg: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av ashley

Asså är dem tilsammans SNÄLLA säg vilka från one direction har flickvänner den som säger är den bästa personen i världn!

Datum: 2012-01-27 | Tid: 15:01:41
Postat av malin

vad hände med "det finns ingen åldersgräns för att älska"

Datum: 2012-01-27 | Tid: 15:05:30
Postat av J

Lägg märke till att det står via blackberry och Harry har en iphone men Louis har en blackberry likaså zayn

Datum: 2012-01-27 | Tid: 15:43:34
Postat av Anonym

men wait... är det slut eller inte? fattar inte :c

Datum: 2012-01-27 | Tid: 16:35:29
Postat av Anonym

Ni översatte liite fel där va xp

Datum: 2012-01-27 | Tid: 16:52:00
Postat av Anonym

Ni översatte liite fel där va xp

Datum: 2012-01-27 | Tid: 16:52:23
Postat av sonia

det är slut mellan dom, och harry vill att vi ska veta att han inte dumpade henne, utan att dom gjorde det tillsammans..ni översatte lite fel där..

Datum: 2012-01-27 | Tid: 17:12:51
Postat av agnes

håller med kommentarerna längre upp! som fans borde vi stötta killarnas förhållanden istället för att skriva massa hat bara för att man är avundsjuk. va glad för dom istället!

och ja ålderskillanden är lite konstig, men om harry är glad är vi med det? och nu verkar det ju som att det är över ivilketfall som helst,så ja grattis till alla haters.



Datum: 2012-01-27 | Tid: 17:16:56
Postat av Tove

Så nu har de gjort slut eller?

Datum: 2012-01-27 | Tid: 17:48:03
Postat av Ellen

Hänger inte riktigt med på vad som hänt men det verkar ju itne positivt direkt :/ but i still love him!<3

Datum: 2012-01-27 | Tid: 18:36:45
Blogg: http://elllllenss.blogg.se/
Postat av Malin

Blir seriöst så trött på tjejer som kallar sig fans. Fans för mig är sådana som älskar (i detta fallet så) dessa pojkarna oavsett vad. Oavsett om de tappar texten på en konsert, har på sig kläder som inte faller i smaken eller om de blir kära. Ja oavsett VAD. Jag förstår att man blir lite små förälskad osv i dessa fina killar, jag menar vem blir inte? Men att sjunka till en sådan nivå så man kallar deras typ flickvänner "hora", "bitch", "bara ute efter uppmärksamhet" osvosv. Hur skulle du känna dig om det var du? Skulle det vara så kul om du visste att det var äkta känslor men du fick halva jordens tonårstjejer mot dig?! Ett äkta fan stöttar dem igenom allt, älskar dem för att de är lika mänskliga som oss. Jag förstår att många tycker åldern mellan harry & caroline är lite tveksam eller vad man ska säga. Men man kan inte styra sina känslor. "åldern är bara en siffra", "hjärtat har inga rynkor", "kärleken frågar inte efter personnummer" nästan alla skriver liknande texter lite överallt men det verkar inte som något fattar poängen med texterna.. ÅLDERN HAR INGEN BETYDELSE. Ändå sitter man här och klagar på Harry & Carolins åldersskillnad. Stötta honom istället för fan, visa att ni bryr er om honom och älskar honom. Är det så kul att se honom ledsen?

Kommentaren blev aningen längre än förväntat men jag kände mig tvungen. Jag kommer iaf älska Harry och de andra killarna oavsett om de har flickvänner eller inte. Jag kommer stötta dem. <3 one direction forever

Datum: 2012-01-27 | Tid: 19:24:58
Postat av Anonym

Ni har översatt lite fel tror jag.



Jag tror han säger: snälla förstå att jag inte dumpa Caroline. Osv osv :)

Datum: 2012-01-27 | Tid: 19:28:42
Postat av Eni

Är Harry & Caroline ihop eller inte??

ÄLSKAR eran blog om OneDirection :)

Besök gärna min blogg också & kommentera vad NI tycker om den :)

Kramar / Enisa <3

Datum: 2012-01-28 | Tid: 14:15:18
Blogg: http://enisabara.blogspot.com/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?