Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Caroline Flack svarar på twitter!

2012-01-24

Efter rykten om att Caroline Flack och Harry Styles skulle ha planerat att flytta ihop, så har Caroline slagit hål på rykterna via twitter.

Hon svarade ett 1D fan som frågade om flytten såhär; Oh. My .Lord. Ha ha"

Så nej, det verkar inte som att de ska flytta ihop... än.






Postat av Anonym

Bara jag som förstår att hon tycker att ryktet är så fånigt att det är patetiskt och inte "inte än."?

Hon är vuxen, tror inte hon är korkad nog att flytta ihop med någon hon dejtat i typ någon månad endast och som dessutom inte ens är riktigt officiellt än.

Datum: 2012-01-24 | Tid: 21:50:40
Postat av ANONYM

asså jag fattar inte? är de tsm eller inte?:)

Datum: 2012-01-24 | Tid: 21:51:17
Postat av one direction fan

Jag hörde ryckten att harry kysste caroline och nästa dag stog det i tidningen:Jag kysste henne inte och vi är inte ihop. Men vad ska man tro?????????????

Datum: 2012-01-24 | Tid: 22:02:37
Postat av sara

Vill veta om de är ett par eller inte.

Förlåt, men hon är 32(?) borde inte hon typ ha egna barn..? :o

Datum: 2012-01-24 | Tid: 23:31:10
Blogg: http://sassiien.bloggplatsen.se
Postat av BELIEBER

Är de i ihop eller inte!! SNÄLLA SVARA!!

Datum: 2012-02-05 | Tid: 14:18:53
Blogg: http://enisabara.blogspot.com/

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?