Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Zayn och Niall röker ?

2012-02-28

Enligt tjejen som har lagt upp klippet skriver detta :
"Zayn and Niall caught smoking outside of The Ballroom restaurant in Toronto on February 27, 2012. I had to mute the sound because me and my friends were being so loud fangirling!"
-
Vi viste ju redan att Zayn röker, men försöker att sluta. Men Niall (?) Eller menar hon bara Zayn?
Vet inte riktigt vad jag ska tro om detta, och när jag tittar på videon tycker jag det bara ser ut som dem står och hänger? Har väldigt svårt att se Niall röka..
Men om det är så är det självklart inte bra, men det är hans val även om det inte är bra för honom. Men nu vet vi ju inte, eftersom det är väldigt dålig kvalite på videon och långt ifrån!
Avgör själva!




Postat av - E M M A -

Han kanske höll Zayn sällskap, jag ser Niall aldrig föra handen mot munnen änns som Zayn gör. Såg bara Nialls händer i fickorna hela tiden eller i midjehöjd.

Datum: 2012-02-28 | Tid: 20:27:02
Blogg: http://allabouteemma.blogg.se/
Postat av Sofia

jag tycker bara det ser ut som Zayn röker! tycker inte alls det ser ut som NIall röker! och jag tror faktist inte att han skulle börja röka när Zayn håller på att sluta... ;P <3

Datum: 2012-02-28 | Tid: 20:32:10
Blogg: http://mylifemydreammychoice.blogg.se/
Postat av Jessica

NIALL RÖKER INTE

Datum: 2012-02-28 | Tid: 20:35:43
Postat av Jessica

NIALL RÖKER INTE

Datum: 2012-02-28 | Tid: 20:36:44
Postat av Emmy

Man ser ju att Naill har händerna i fickorna ;)

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:04:37
Postat av Anonym

Niall är vänsterhänt och om man tittar noga så ser det faktiskt ut som om han för vänsterhanden mot munnen då och då. Men jag hoppas att han inte gör det eller att det bara va ren engångs-grej!

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:05:03
Postat av Anonym

man ser visst nialls hand mot munnen + rätt uppenbart att han tänder i början också och ger tändaren till zayn sen

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:05:19
Postat av Anonym

antingen så smsar han, eller så röker han. men det är lite oklart för det är någon skarv precis vid vänsterarmen haha.

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:17:59
Postat av Eve

han har erkänt själv att han inte röker, och att det är ett mittförstånd:)

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:34:12
Blogg: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av Anonym

Man ser att Niall röker på den här videon. Men big deal egentligen? Jag menar i princip alla människor som lever idag har rökt någon gång. Varför är det så farligt ifall Niall har gjort det någon gång också. Personligen bryr jag mig inte alls. Det är skadligt, dyrt osv osv. Men som du sa, det är deras val :)

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:34:22
Postat av Eve

missförstånd*

Datum: 2012-02-28 | Tid: 21:34:27
Blogg: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av Elin

Han är ju vänsterhänt, och det ser faktiskt ut som om han höjer handen mot munnen några gånger ..



Men jag övertalar mig själv att det här är falskt, vår Nialler kan inte röka, det kan han inte. Och om det visar sig att han rökte, så hoppas jag att det bara var tillfälligt, att han aldrig gör om det.



Visst, det är hans liv och han bestämmer själv över det - men för att det ska bli längre så ska han inte röka :'(



Om Niall nu röker, så hoppas jag att han lyckas sluta och övertalar Zayn att också sluta.

Rökning dödar :'(

Datum: 2012-02-28 | Tid: 22:22:50
Postat av izabelle

Man ser ju Zayn ge tändaren till Niall, när han tänder den och ger tillbaka tändaren!

Datum: 2012-02-28 | Tid: 22:55:19
Postat av Anonym

Det liknar att han röker men Zayn skulle aldrig låta Niall börja för att han håller på att sluta.

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:00:29
Postat av anonym tyckare...

Han röker inte!! Man ser ju det! Hade det på så mycket zoom som det gick att ha när jag kollade på mobilen, och han röker inte! Plus att Niall inte känns som en rökare eller att han skulle göra det när Zayn försöker sluta!!!!!

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:19:40
Postat av anonym tyckare...

Han röker inte!! Man ser ju det! Hade det på så mycket zoom som det gick att ha när jag kollade på mobilen, och han röker inte! Plus att Niall inte känns som en rökare eller att han skulle göra det när Zayn försöker sluta!!!!!

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:20:25
Postat av Pernilla

Asså ja tycker att de ser ut som om han röker. Man ser ju att Zayn ger Niall tändaren å att han lyfter sin vänstra arm då och då mot munnen osv, men ja har ändå svårt å föreställa mej att just NIALL av alla skulle röka, sen oxå när Zayn håller på å sluta?! Hoppas ialla fall att detta INTE e sant!!!!!!! :'( <33

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:51:34
Blogg: http://sosapeyas.devote.se
Postat av Anonym

Varför blir alla så upprörda? Man röker ju för att man vill och det är ju hans eget val om han nu gör det, han kanske tycler att det är najs eller nått. Men de e klart det inte är bra att göra men nångång ibland borde ju vara ok? Bara för att han blir känd blir det en så stor grej av det för lixom alla testar väl nångång

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:53:02
Postat av Emma

Men snälla, om han nu röker låt han ingen stor sak haha men tror inte att han röker isåfall kanske smakar av zayn.

Datum: 2012-02-28 | Tid: 23:56:45
Postat av Alessia

man ser att han för handen mot munnen några gånger. och det ser ut som att han tänder på cigaretten och sen ger tändaren till Zayn.



Jag hoppas bara att han prövade på den här gången och att han inte kommer bli beroende. Men om han börjar röka är det hans val inte vårat. ♥

Datum: 2012-02-29 | Tid: 00:04:27
Postat av Maja

Niall röker inte han håller ju bara dom i fickorna det är bara Zayn som håller på !!!!!

Datum: 2012-02-29 | Tid: 06:55:25
Postat av Anonym

Niall rökte...

Datum: 2012-02-29 | Tid: 14:46:19
Postat av Sandra

Man ser ju att Niall röker ... Man ser att han försöker att gömma den också . Han kanske bara tog en för att Zayn tog en och ville göra han sällskap , så det betyr inte att Niall röka på heltid som Zayn gör .

Datum: 2012-02-29 | Tid: 17:13:27
Postat av Anonym

det e inte stort grej. det e känse inte bra för honom. man ska väl inte hata hono för att han röker. jag stronter om han röker eller inte

Datum: 2012-02-29 | Tid: 18:00:16
Postat av linda

Jag börjar hata 1D NU SKA BÖRJA GILLA justin bieber nu han är mycke mer snygg ciao

Datum: 2012-02-29 | Tid: 19:55:50
Postat av Märta

Även om jag inte vill inse det så ser det faktist ut som han röker, men han har ju själv sagt att det bara är missförstånd, och han ljuger nog inte. Vi får helt enkelt tro honom, och ifåfall kanske det bara var en engång om det nu var så att han rökte.

Datum: 2012-02-29 | Tid: 20:49:18
Blogg: http://doomberg.blogg.se/
Postat av madde

det ser ut som om han tänder den i början, han för vänster armen upp t munnen ofta o det ser ut som om han fimpar den i slutet :/

Datum: 2012-02-29 | Tid: 22:43:19
Postat av jessica

Jag frågade 118 800 och dom sa att Niell inte röker men att Zayn röker men dom vet inte om det är bara ibland eller hela tiden.

Datum: 2012-03-01 | Tid: 12:21:14
Postat av Emelie

Kom igen! det är Niall Horan, han äter väl något!

Datum: 2012-03-01 | Tid: 15:39:08
Blogg: http://emeliegawerth.devote.se
Postat av Louise

vid ca 0.26 så ser man att Niall tänder en cigg och sedan ger tillbaka tändaren till zayn... och som de andra sagt så är han ju vänster hänt och man ser att den rör sig mot munnen då och då... Men vi får hoppas på att han inte börjar röka! :)

Datum: 2012-03-01 | Tid: 17:05:51
Postat av Matilda. c:

Vet inte om jag vill kolla på videon ens.. :'c <3

Datum: 2012-03-03 | Tid: 19:39:04
Blogg: http://www.matildahagman.devote.se
Postat av Julia

Hm… men Niall hatar ju att röka, fast han står ut med Zayn… men ändå… varför skulle han då röka? Ja, jag vet i alla fall inte, men jag hoppas att han inte röker… fast det är han som bestämmer det, fast jag tror inte att han röker :/

Datum: 2013-05-22 | Tid: 11:36:21

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?