Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Titta bloggen och eran mail ikväll!

2012-02-20

Vi har spänannde nyheter om gästbloggarna i kväll så kolla eran mail i kväll om just du har blivit vald!
Bli inte för besvinken om du inte vart vald, ni var alla jätte duktiga och det var ett jätte svårt val. Lycka till!!

Lägger in en snygg bild på killarna som ni kan sitta och dreggla över ett tag♥




Postat av Amelie

Hej,först och främst vill jag säga att detta är en bra fin blogg :)



Jag har en fråga,jag vet inte riktigt i vilket inlägg jag skulle fråga i,men i iaf, Kommer Brit Awards sändas i Sverige? Eller finns det någon sida man kan kolla på? Är det imorgon? Länka gärna! :)

Tacksam för svar. :3

Datum: 2012-02-20 | Tid: 15:05:51
Postat av Jonna

Dregel Åh dom är ju sååååå heta...Dör faktiskt lite!

Ni som har sån bra koll på allting, vet ni om brit awards kommer att sändas i Sverige? Vart nånstans kan man se det annars? Fortsätt som ni gör!

http://kenzuku.blogg.se/jonna

Datum: 2012-02-20 | Tid: 19:44:18
Blogg: http://kenzuku.blogg.se/jonna

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?