Hej och välkommna till Sveriges första och största blogg om One Direction! Här skriver vi dagligen om killarnas liv och har gjort det sedan april 2011.

Skicka fanmail till killarna:
Modest Management
The Matrix Complex
91 Peterborough Rd
London
SW6 3BU
 
 
 

Inget arlanda imorrn!

2012-02-13





Postat av t

eeeexakt, sluta vara sådana galna directioners..

visst är det sött i början men ni kommer inte komma fram till något i slutändan -.- jo, förrutom att dom tycker att ni är bara massa crazyy ass people. peace

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:28:30
Postat av vendela

Men seriöst ge dig du kan ju inte bara lägga skulden på några! Fast de inte var dom! Man tar jäkligt illa till sig och det känns som du tycker dom hatar oss svenska fans ! Fy ! Slutar läsa den här bloggen! Ska läsa en annan blogg där de.visar lite respekt.

Fyfan vad lågt ..

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:28:56
Postat av Lisa

Asså, jag fattar inte.... Vad var det egentligen som hände på Arlanda i morse? Eftersom alla twittrar om det och sånt blir jag fett med orolig. Tänk om de typ kommer hata alla svenska fans nu?

Skulle vara så jävla lågt av de som förstört då, inte alla, men de som förstört mest

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:31:46
Blogg: http://onedirectionfanstory.blogg.se/
Postat av Narine

svar till lina ovanför ^^: Det var några svenska fans som hoppade på killarna och i morse på flygplatsen och det va jävligt respektlöst både mot killarna och fansen som inte fick en chans att träffa som

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:44:08
Postat av Josse

Ja eller hur. Vad hände egentligen på Arlanda?

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:44:48
Postat av frod :)

asså vendela, dra. inte en jävel bryr sig. det är ju inte precis som att hon sagt några namn. om du inte har gjort något så ta fan inte åt dig, men om du gjorde nåt så skäms på dig. vafan har amanda gjort dig ?? fuck offff

Datum: 2012-02-13 | Tid: 17:50:00
Postat av Anonym

Såklart det är fel på NÅGRA fans i Sverige, om de är tvungna att ta en specialentre.

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:08:55
Postat av Sandra

Asså jag var där, folk hoppade på dom typ och skrek. Dom fick springa till sin bil för alla sprang efter dom. Asså det var ju några från början som hoppade på dom och därför så gjorde alla det. Det här var ju INTE allas fel. Men killarna log och tyckte att det var skit kul liksom, men till nästa gång så tycker jag att alla måste vara lugna, för ingen fick ju ta bild med dom eller ens snacka med dom för att det var kaos!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:12:06
Postat av tea

jag tycker som dom flesta andra att det är klart att man inte ska dra och skrika i ansiktet på dem, men gjort är gjort och jag tycker inte vi borde haka upp oss på det här, jag tror de personer som gjorde "fel" har insett sitt mistag. Det är lixom ingen idé om hundratals tjejer hackar på dem, inkl jag:) better luck next time!

btw så har niall twittrat om sverige igen:D



Datum: 2012-02-13 | Tid: 18:35:29
Postat av 1Dsuperfan!

Jag gick inte ens, för att jag ville inte göra illa dom som andra vissa fans jag går nästa gång en jättebra ide!!

Datum: 2012-02-13 | Tid: 22:17:01

Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentera här:

Kom ihåg mig?